חדשות

אנטרה ביו מודיעה על עזיבתו של ד”ר פיליפ שוורץ

אנטרה ביו מודיעה על עזיבתו של ד”ר פיליפ שוורץ, נשיא המחקר והפיתוח של החברה כדי לחפש הזדמנויות חיצוניות

Entera Bio Ltd (נאסד”ק: ENTX), מובילה בפיתוח תרופות המתבססות על מולקולות גדולות שניתנות דרך הפה, הודיעה היום כי ד”ר פיליפ שוורץ, נשיא המחקר והפיתוח והמייסד של החברה, יתפטר מתפקידו הנוכחי החל מ-21 ביולי 2022 כדי לחפש הזדמנויות אחרות. ד”ר שוורץ גם פרש מדירקטוריון החברה, החל מיום 15 ביוני 2022. התפטרותו של ד”ר שוורץ לא נבעה ממחלוקת כלשהי עם החברה וד”ר שוורץ יישאר כיועץ לחברה.

ד”ר שוורץ, שהביא את מומחיותו מתפקידי פיתוח ומסחור שונים ב-Merck Merck KGaA-Serono  וב-Endo Pharmaceuticals, היה ממייסדי Entera Bio  ב-2009 והוביל את החברה כמנכ”ל עד 2019 וההנפקה שלה ב-2018. “אנו אסירי תודה על החזון והמנהיגות של פיליפ שהיו בעלי חשיבות עליונה להתקדמותה של אנטרה מפלטפורמת מו”פ בשלב מוקדם לחברה קלינית בשלב מאוחר עם שתי תוכניות ליבה PTH בפיתוח שלב 2/3 ושותפויות אסטרטגיות ליבה של מו”פ, כולל עם Amgen”, אמר ג’רי ליברמן, יו”ר מועצת המנהלים של אנטרה. “תחת הנהגתו של ד”ר שוורץ, אנטרה ביו ניווטה בהצלחה לאורך למעלה מעשור של צמיחה מתמשכת ואנו נותרים חייבים לניסיונו ולתרומתו. בחודשים האחרונים הכריזה אנטרה על הנהלה חדשה, שלדעתנו תממש את חזונו של ד”ר שוורץ לחברה בשלב קריטי זה בהתפתחותה”.

“החל מחברה של שני אנשים במחסן קטן של הדירה שלנו לחברת נאסד”ק עם נכסים מרובים בשלב הקליני ומספר שיתופי פעולה משמעותיים עם ביוטק וחברות תרופות אחרות הייתה הרפתקה של פעם בחיים. צוות אנטרה הוא כמו משפחה, ואני אתגעגע אליהם מאוד. אני בטוח מאוד בצוות ההנהלה החדש, ובטוח שהם יוכלו לקדם את אנטרה לשלב הפיתוח הבא שלה. אני רוצה להביע את תודתי לדירקטוריון ובמיוחד לעובדים ולצוות של אנטרה שאפשרו את ההתקדמות הזו ושהיו יצירתיים, תומכים ופשוט מדהימים לעבוד איתם”, אמר ד”ר שוורץ.

“אחרי יותר מ-12 שנים כמייסד, מנכ”ל ונשיא מו”פ, אני מאמין שזה זמן טוב עבורי לעזוב את תפקידי כדי שאוכל לבלות יותר זמן עם משפחתי ולחפש הזדמנויות אחרות. אני עדיין נרגש מאוד מהסיכויים של החברה ומהפוטנציאל של התרכובות שלנו לשנות את פרדיגמת הטיפול בחולים עם אוסטאופורוזיס, תת-פעילות של בלוטת התריס ומחלות קשות אחרות. התרכובת שלנו, EB613, עוברת לשלב 3 של התפתחות קלינית מרכזית ויש לה פוטנציאל לשמש כאנבולית האוראלית הראשונה לטיפול באוסטאופורוזיס. נכון לעכשיו, כ-30% מתוך 15 מיליון הנשים עם אוסטאופורוזיס נמצאות בכל צורה של טיפול, ומתוכם, רק חלק קטן הן על כל צורה של בניית עצם וחומר אנבולי. להיות תרופה פומית היא אחד המניעים העיקריים לקבלת טיפול באוסטאופורוזיס. ככזה, חומר לבניית עצם הפה כמו EB613 טומן בחובו את הפוטנציאל להיות טרנספורמטיבי לבסיס מורחב בהרבה של חולים אוסטאופורוטיים. כמו כן, EB612 הוא מועמד לטיפול מובחן מאוד עבור בלוטת התריס אשר מבטיח לשפר מאוד את הטיפול במחלה קשה זו. עם פיתוח תרופות אלה, כמו גם טכנולוגיית פלטפורמה מאומתת מצוינת לפיתוח פורמולציות אוראליות אחרות של תרופות ביולוגיות ברמה עולמית, אני בטוח כי החיזוק האחרון של צוות הניהול של אנטרה יצליח בהשגת המטרות האסטרטגיות שלנו ובהגדלת הערך לבעלי המניות. אני מצפה להמשיך ולייעץ לאנטרה בהמשך”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן