בריאותחדשות

אנויז’ן מדיקל מדווחת על השגת אבן דרך מרכזית בתוכניתה האסטרטגית

סיימה את הליך הפיתוח של צינור הזנה ייעודי לתינוקות ופגים 

החלה בהכנות לניסוי קליני כחלק מהליך קבלת אישור ה- FDA להזנת תינוקות בארה”ב; החברה צופה כי תוצאות הניסוי יתקבלו כבר בשנת 2022.

ד”ר דורון בסר מנכ”ל ושותף מייסד באנויז’ן מדיקל: “הליך הפיתוח של צינורות הזנה ייעודים עבור תינוקות ופגים הינו פריצת דרך עבור משפחות רבות, מחלקות תינוקות ופגים בעולם כולו. למיטב ידיעת החברה, זוהי הפעם הראשונה בה קיים פתרון הזנה בעל יכולת ניווט עבור תינוקות ופגים.”

חברת אנויז’ן מדיקל, המשווקת ומוכרת מערכות ניווט אלקטרומגנטיות מתקדמות המסייעות לצוות הרפואי המטפל בהחדרת צינור הזנה תוך גופי באופן יעיל ובטוח המונע סיכונים וסיבוכים רפואיים, מדווחת כי סיימה את הליך הפיתוח של צינור הזנה ייעודי בעל קוטר המותאם להזנת תינוקות ופגים. מיזעור החיישן הניווט ושילובו בתוך צינור הזנה ייעודי בקוטר של 2 מילימטר הינו הישג טכנולוגי משמעותי.

נכון להיום כ-50% מכלל צינורות ההזנה אשר מוחדרים לתינוקות ופגים מוחדרים בצורה לא נכונה. יצוין כי חשיבות הפתרון של אנויז’ן, המבוסס על מערכת ENvue המשמשת להחדרת צינור ההזנה לגוף בהתבסס על חיישנים ומערכת ניווט, עולה ככל שמתרבים מחקרים המצביעים על הסיכונים הכרוכים בהכנסת צינור הזנה בשיטה ה”עיוורת” שהינה השיטה הרווחת כיום לביצוע ההליך.

מערכת ENvue משמשת להחדרת צינור הזנה לגוף לצורך מתן תזונה למטופלים, בין השאר מורדמים ומונשמים, באמצעות חיישנים ומערכת ניווט. המערכת משווקת כיום ב-17 בתי חולים בארצות הברית. 

כ-33 מיליון זונדות מוחדרות למטופלים בכל שנה ברחבי העולם. מאחר ולא קיימות מערכות הנחייה המסייעות לצוות המטפל בבתי החולים, למעלה מ-1.5 מיליון זונדות בשנה (כ-5%) לא מוחדרות למערכת העיכול אלא לריאה, דבר היכול להוביל לזיהום ומקרי מוות.

ד”ר דורון בסר מנכ”ל ושותף מייסד אנויז’ן מדיקל: “אנו שמחים על השגת אבן דרך מרכזית בתוכנית האסטרטגית של החברה. הליך הפיתוח של צינורות הזנה ייעודים עבור תינוקות ופגים הינו פריצת דרך עבור משפחות רבות, מחלקות תינוקות ופגים בעולם כולו. למיטב ידיעת החברה, זוהי הפעם הראשונה בה קיים פתרון הזנה בעל יכולת ניווט עבור תינוקות ופגים. אנו נמצאים בעיצומו של תהליך ההכנה לניסוי קליני בארה”ב במטרה לקבל אישור FDA להזנת תינוקות וצופים כי תוצאות הניסוי יתקבלו כבר בשנת 2022. אנו מאמינים כי מוצר זה יהווה פריצת דרך בטיפול בתינוקות ופגים.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן