חדשות

איילון תקיים כנס בנושא כלכלת ישראל בתקופות של אי-ודאות בשיתוף אוניברסיטת בר אילן

הכנס לזכרו של לוי יצחק רחמני ז”ל, נשיא ומייסד קבוצת איילון ביטוח ואחזקות יתקיים ביום רביעי, 30.6

במלאת שנה לפטירתו של “מר ביטוח”, נשיא ומייסד קבוצת איילון ביטוח ואחזקות איילון, לוי יצחק רחמני ז”ל, יוזמת איילון חברה לביטוח כנס בנושא כלכלת ישראל בתקופות של אי-ודאות בשיתוף עם מרכז אהרון מאיר לבנקאות בהובלתה של פרופ’ אליס ברזיס באוניברסיטת בר-אילן. את הכנס יפתחו, אריק יוגב, מנכ”ל איילון ביטוח, פרופ’ גיל אפשטיין, דיקן הפקולטה למדעי החברה  ופרופ’ אריה צבן, נשיא אוניברסיטת בר-אילן.

יו”ר איילון אחזקות, אהרון פוגל ידון עם פרופ’ מישל סטרבצ’ינסקי, מנהל חטיבת המחקר בבנק ישראל וד”ר לב דרוקר, סגן בכיר לכלכלן הראשי, במשרד האוצר במדיניות הכלכלית והחברתית של ישראל משנת 2021 ואילך.

בהמשך הכנס, יתקיים פאנל בנושא “אסטרטגיה פיננסית בתקופת אי וודאות” בהובלת פרופ’ יוסי דויטש, מאוניברסיטת בר-אילן, שרון רייך, מנכ”ל איילון אחזקות, המכהן גם כמשנה למנכ”ל ומנהל אגף הפיננסים באיילון ביטוח, מודי שפריר, אסטרטג ראשי בחטיבה פיננסית של בנק מזרחי-טפחות וד”ר רחל שיינין, בנושא מודלים כלכליים.

הפרופ’ דן אריאלי ירצה על רציונליות בקבלת החלטות על השקעות ולאחר מכן, תתקיים שיחה משותפת של מר אהרון פוגל ופרופ’ ליאו ליידרמן בנושא: כלכלת ישראל והעולם הגלובלי – לאן?

הפאנל המסכם שערי חליפין ושוק ההון – לאן? בהשתתפות ד”ר הוגו צ’אופן, יו”ר ועדת ההשקעות, באיילון חברה לביטוח ורונה יוסף, סמנכ”לית, מנהלת אגף השקעות, איילון חברה לביטוח, בהנחיית ד”ר אלדד שידלובסקי, אוניברסיטת בר-אילן.

ברוח מורשת הנתינה של לוי יצחק רחמני ז”ל, והדאגה שאפיינה אותו לטפח מצוינות, תוענקנה במהלך הכינוס מלגות איילון לסטודנטים מהמחלקה לכלכלה לזכרו של לוי יצחק רחמני ז”ל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן