אברא ממשיכה לקטוף פרסים

איציק טאיב, VP Business Development באברא, צילום: ניב קנטור

תשעה פרויקטים חדשניים של החברה זכו השנה במספר קטגוריות בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים

הפרויקטים הטכנולוגים נתנו מענה חדשני לאתגרים העסקיים עמם מתמודדים משרד הבריאות, בנק ישראל, שיכון ובינוי ולקוחות נוספים של החברה.

אברא ממשיכה לקטוף פרסים. תשעה פרויקטים אותם ביצעה החברה עבור לקוחותיה בשנת 2023, זכו בתחרות “מצטייני המחשוב” של אנשים ומחשבים. הזכיות היו במספר קטגוריות: טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות, אנליטיקה,  BI, Open AI וחדשנות במערכות ליבה.  

אברא קיבלה אות הוקרה עבור תרומתה למצוינות ולהצטיינות בענף ה- IT בישראל ותשע פרויקטים אותם ביצעה עבור לקוחותיה: שיכון ובינוי, משרד הבריאות, בנק ישראל, אלטל פתרונות, סמלת, וצ’מפיון מוטורס זכו בתחרות.

הפרויקטים הזוכים הוכיחו את יכולתה של אברא לממש את האסטרטגיה העסקית שמלווה אותה מיום הקמתה, התאמה של פתרונות טכנולוגיים חדשניים למגוון צרכים עסקיים מתוך היכרות עמוקה עם צרכי הלקוח. יישום האסטרטגיה שהובילה לזכייה בפרסים אפשרה לחברה לתת מענה מלא לצרכיהם העסקיים של הלקוחות עמם לאברא מערכת יחסים ארוכת שנים ולהתאים עבורם את הפתרונות המתקדמים ביותר בשוק  תוך עמידה בתקציבים ובלו”ז. 

כחברה מובילה במגוון תחומי פעילות טכנולוגיים, אברא תמשיך לפעול במרץ ובחדשנות כדי להמשיך ולהוביל את תחום המחשוב בישראל במטרה להעניק ללקוחותיה את היתרון התחרותי באמצעות הפתרונות הטכנולוגים המתקדמים בשוק.

שי אוזון מנכ”ל אברא טכנולוגיות מידע מסראני מודה על אות ההוקרה שקיבלנו ומברך את האנשים מאחורי הפרויקטים הזוכים. המומחיות של אברא הוכיחה את עצמה גם בתקופה קשה של מלחמת “חרבות ברזל”. עם תחילת המלחמה, נרתמנו למען הקהילה והמפונים והקמנו במהירות שיא את הפלטפורמה שמחברת בין משפחות מפונות למשפחות מארחות – “בית ישראלי”. הפרויקט זכה להיענות מרשימה ולאלפי כניסות מרגע השקת הפלטפורמה”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version