חדשותנדל"ן בארץנדל"ן ותשתיות

אאורה:”העבודה באתרים נמשכת כסדרה”

אתרי המכירות פתוחים ופועלים במתכונת עבודה המותאמת לתקופה

אאורה מדווחת כי סיימה את 2019 עם שיא כל הזמנים במכירת דירות ובהיקף ההכנסות, שיא ברווח התפעולי ומעבר לרווח נקי ברבעון הרביעי ובשנת 2019 כולה.

לדברי יעקב אטרקצ׳י מנכ״ל ובעלים של אאורה השקעות:

במהלך חודש ינואר 2020 החלה בסין התפרצות של נגיף הקורונה שהתפשטה במהלך השבועות האחרונים למדינות רבות ברחבי העולם, ובכלל זה גם ישראל. כחלק ממאמצי המדינות לבלום או לעכב את התפרצות הנגיף ננקטו פעולות מנע שונות. בעקבות התפרצותו של הנגיף, שווקי ההון בעולם ובארץ הגיבו בחריפות ורשמו ירידות שערים חדות לצד תנודתיות רבה בשערי מטבע חוץ.

העבודה באתרים נמשכת כסדרה וכי אתרי המכירות פתוחים ופועלים במתכונת עבודה המותאמת לתקופה בכלל זה במתכונת באמצעות שיווק ומכירות דיגיטליים. אני מאמין כי ענף הנדל”ן והבניה ימשיכו להיות קטר הצמיחה של המשק הישראלי ואחד מהענפים אשר יובילו בהחזרת הצמיחה לכלכלה הישראלית.

במבט קדימה אנו צופים המשך מגמת צמיחה בתוצאות הכספיות ברבעונים הבאים וזאת על רקע הצפי להתקדמות ביצוע משמעותית בפרויקטים בהקמה במקביל להרחבת היקף הפרויקטים בביצוע

החברה ממשיכה לבסס את מעמדה כחברה המובילה בתחום ההתחדשות העירונית בישראל וממקדת את פעילותה בעיקר בייזום פרויקטים של פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית. מתוך כך צוברת אאורה מלאי פרויקטים ומתחמי מגורים להקמה בהיקפים משמעותיים אשר מאפשרים לה מגמת צמיחה לאורך זמן. לצד זאת, בונה אאורה מוניטין ויכולות מוכחות בתחום ותשתית תפעולית התומכות בפעילות רחבה ומאפשרות ניצול יתרונות לגודל.

אנו מאמינים כי עתודות הקרקע האטרקטיביות ביותר נמצאות בפרויקטים של פינוי בינוי במרכזי הערים המובילות בישראל וכי יזמות בניה למגורים באמצעות פרוייקטים אלו מקבלת נוכחות הולכת וגוברת בענף. בהסתכלות קדימה, אנו מעריכים כי שוק הנדל”ן למגורים ימשיך ליהנות מביקושים חזקים באזורים בהם אאורה פועלת, ואנו צופים כי עם תנופת הפעילות שלנו נמשיך ביצירת ערך משמעותית לבעלי המניות שלנו.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן