חדשות

רקפת רוסק עמינח מונתה ליושבת ראש מועצת המנהלים של היוניקורן היילו

רוסק עמינח מכהנת מזה 4 שנים כדירקטורית בחברה והיא מחליפה את זהר זיסאפל ז”ל שכיהן כיו”ר היילו מאז היווסדה

חברת היוניקורן היילו (Hailo) מתל-אביב, יצרנית מובילה של מעבדי AI למכשירי קצה, הודיעה על מינויה של רקפת רוסק עמינח ליושבת ראש מועצת המנהלים של החברה. רוסק עמינח מכהנת מזה ארבע שנים כדירקטורית במועצת המנהלים של היילו והיא נבחרה לתפקיד היו”רית לאחר פטירתו בשנה שעברה של זהר זיסאפל שכיהן כיו”ר החברה מאז היווסדה. 

רקפת רוסק עמינח היא מנשות העסקים הבכירות במשק הישראלי. היא כיהנה כמנכ”לית KPMG ישראל ואחר כך במשך 16 שנים בשורה של תפקידי ניהול בכירים בבנק לאומי, לרבות מנכ”לית הבנק בשנים 2012-2019. היא דורגה שלוש פעמים ברשימת “100 הנשים המשפיעות בעולם העסקים” של מגזין פורצ’ן. בשנת 2020 הצטרפה לקרן Team8 כשותפה מנהלת על מנת לבנות ולהוביל את תחום הפינטק.  לאחרונה הצטרפה רוסק עמינח למועצת המנהלים של Bank BNY Mellon ותכהן כחברת דירקטוריון. הבנק נותן שירותי ניירות ערך והוא הקסטודיאן הגדול ביותר בעולם (שירותי משמורת). 

מועצת המנהלים של היילו כוללת שורה של אנשי עסקים בכירים המביאים ניסיון רב מעולמות השבבים וההייטק, לרבות מולי אדן שכיהן בעברו כסגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא אינטל ישראל, דב בהרב, שכיהן כמנכ”ל אמדוקס וכיו”ר התעשייה האווירית לישראל, ג’ון מדבד, מייסד ומנכ”ל פלטפורמת ההשקעות OurCrowd, וזהר כהן מקבוצת רד-בינת, נציג משפחת זיסאפל, אשר כיהן בעבר כבנקאי השקעות בכיר בבנק ההשקעות מורגן סטנלי.

אור דנון, מנכ”ל ומייסד משותף של היילו: “רקפת רוסק עמינח מכירה לעומק את אתגריה של היילו ובתפקידה כדירקטורית היא תרמה רבות לגיבוש האסטרטגיה העסקית של החברה ופריצתה לשווקים הבינלאומיים. נפרדנו בכאב רב מזהר זיסאפל ז”ל, שהאמין בנו מהרגע הראשון, השקיע בנו ותרם רבות להצלחתנו. אנו מקבלים בברכה את רקפת רוסק עמינח כיו”רית החדשה של החברה ואנו בטוחים שהידע, הניסיון והיכולות הייחודיות שלה יסייעו לנו לממש את החזון הבינלאומי של היילו”.   

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן