רויטרס משתפת פעולה עם פלטפורמת המיכון Sophi.io של גלוב אנד מייל

Sophi.io

Sophi.io, פלטפורמת מיכון, מיטוב וחיזוי מופעלת בינה מלאכותית שפותחה בידי The Globe and Mail, עובדת כעת עם רויטרס – חטיבת החדשות והמדיה של Thomson Reuters – כשהיא ממשיכה להשקיע בפתרונות הבינה המלאכותית העדכניים ביותר עבור חדר החדשות שלה. Sophi מסייעת במיכון של איסוף תוכן בחלקים נבחרים ב-Reuters.com, שהושק מחדש באפריל 2021.

Sophi Site Automation היא מערכת בינה מלאכותית האוצרת באופן אוטונומי תוכן דיגיטלי כדי למצוא ולקדם את התוכן המרתק ביותר של הארגון. סופי בוחנת את כל התוכן כפי שהוא מתפרסם, ואת כל התעבורה, כדי למצוא את אבני החן הנסתרות שלקוחות הארגון מעריכים יותר.

על מנת להפוך את איסוף התוכן לממוכן, האלגוריתם של סופי לומד מעורכי רויטרס. חדר החדשות עבד בהצלחה עם כמה מפתרונות הבינה המלאכותית העדכניים ביותר, וזה פינה זמן לעורכים כדי שיוכלו להתמקד במציאת הסיפור הבא וביצירת העיתונות שהפכה את רויטרס למותג מהימן כל כך.

ג’וש לונדון, מנהל Reuters Professional ומנהל השיווק הראשי של רויטרס, אמר: “פלטפורמת הבינה המלאכותית החדישה של Sophi היא אחד השלבים הבאים בהתפתחות הנכסים הדיגיטליים שלנו. Sophi תעזור לנו לקדם את המשימה שלנו להביא טכנולוגיה וכלים מבוססי בינה מלאכותית ליותר פינות בכוח העבודה, ובמקביל תעזור להביא לקוראים שלנו את הסיפורים שהם רוצים וצריכים לדעת”.

מייקל יאנג, מנהל הטכנולוגיה הראשי של רויטרס, אמר: “השותפות שלנו עם Sophi.io היא דוגמה נוספת לאופן שבו חדר חדשות כמו שלנו יכול לפרוס בהצלחה כמה מפתרונות הבינה המלאכותית העדכניים ביותר לגילוי תוכן יעיל. הצוות שלנו עבד בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות של Sophi כדי להבטיח שציון ה-Sophi שלנו משקף את היעדים העסקיים שלנו ואנו מרוצים מהמיכון שנוצרה באתר”.

מייק אוניל, מייסד משותף ומנכ”ל Sophi.io, הוסיף “אנו שמחים לקבל את רויטרס כלקוח. הם שמו את אמונם ב- Sophi ואנחנו נרגשים להפוך את האוצרות לממוכנת בכל דפי המאמרים שלהם כדי להתחיל ולהרחיב את הקשר וכדי לכלול פתרונות נוספים בהמשך הדרך”.

“זה נפלא לעבוד עם רויטרס בתפקיד הזה”, אמר פיליפ קרולי, מו”ל ומנכ”ל גלוב אנד מייל. “יש להם משימה חזקה ו- Sophi.io עוזרת להם להמשיך ולהדגים כיצד שלמות העריכה יכולה להיות נתמכת על ידי בינה מלאכותית”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version