הייטק HI TECHחדשותסטארטאפ ניישן

רובוגרופ תפתח דור חדש של פתרונות הדרכה של Industry 4.0 ובינה מלאכותית במימון רשות החדשנות

המערכת שתפותח תדמה סביבת ייצור חכמה הכוללת רובוטים, בקרים, חיישנים ותשתית תקשורת. יורם דויטש, יו”ר ומנכ”ל רובוגרופ: “על רקע המהפכה התעשייתית הרביעית אנו מזהים צורך ברור בפתרונות הדרכה חדשים למערכות CIM וניהול מפעל ממוחשב ללא מגע יד אדם”

חברת רובוגרופ, חברה מובילה בתחום המחקר והפיתוח של מוצרי הדרכה וחינוך מתקדמים המשווקת פתרונות תכנות ורובוטיקה ייחודיים ומתמחה ביצירת זירות ופלטפורמות למידה מרחוק, מדווחת כי תרחיב את פעילותה בתחום הפתרונות המתקדמים להכשרה והדרכת מהנדסים לחברות תעשייתיות באמצעות פיתוח פתרונות הדרכה של Industry 4.0 ובינה מלאכותית (AI) בסיוע מענק מרשות החדשות. בכך תבסס רובוגרופ את יתרונה התחרותי בשילוב מוצרי לימוד מרחוק עם מוצרים ממשיים לתרגול מעשי (Blended Learning), תחום בו לרובוגרופ הסכמים אסטרטגיים עם מובילים בתחום התעשייה כגון החברות יסקאוה (Yaskawa) וסימנס (Siemens).

רובוגרופ קיבלה הודעה לפיה אושרה השתתפות המדען הראשי בהוצאות תכנית פיתוח של החטיבה המקצועית של החברה המיועדת להנגשת פתרונות הדרכה חדשניים בתקציב של עד כ- 3.2 מיליון שקל, ובשיעור השתתפות של 50% לתקופת ביצוע מיידית של 12 חודשים. תכנית הפיתוח, כפי שהוצגה לרשות החדשנות, כוללת שדרוג של מערכת ה- CIM – Computer Integrated Manufacturing של החברה למערכת בסטנדרטים של Industry 4.0. המערכת שתפותח תדמה סביבת ייצור חכמה בסביבת תעשייה 4.0 ו-AI הכוללת בין היתר רובוטים, בקרים, רשת חיישנים ותשתית תקשורת. שיתוף הנתונים דרך סביבת ענן יאפשר ייצור גמיש, תהליכים אוטומטיים, ניתוח של big data, תחזוקה חזויה (predictive maintenance) והשתת כלי AI מגוונים.

תוכנית הפיתוח תאפשר לרובוגרופ להציע את הפתרון המתקדם ללקוחותיה המסורתיים בתחום החינוך, אם כשדרוג מערכת קיימת או רכישת מערכת חדשה, וכן לפתוח שוק חדש למוצרי החברה ולפנות לחברות תעשיתיות המחפשות פתרון מתקדם להכשרה והדרכת מהנדסים. לרובוגרופ ידע וניסיון רב בתחומי טכנולוגיות ותוכניות אימונים הנדרשות על ידי מעסיקים, ובכלל זה הכשרה לתעשייה Industry 4.0, אוטומציה, רובוטיקה תעשייתית ומפעל ממוחשב, שווקי יעד פוטנציאליים הנאמדים כבר היום בהיקף של מאות מיליוני דולרים בשנה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן