קרן תומר מונתה לראשת סגל ההנהלה של סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks

קרן תומר, ראשת סגל ההנהלה של Zero Networks, צילום: רוני הרמן

חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks הודיעה על מינויה של קרן תומר לתפקיד ראשת סגל ההנהלה (Chief of Staff). במסגרת תפקידה תוביל קרן שורה של פעילויות שיתמכו בצמיחתה המואצת שלZero Networks  בארה”ב ובמדינות נוספות שבהן פרוסה פעילתה המסחרית. 

לפני שהצטרפה ל-Zero Networks שימשה קרן תומר כראש המטה של חברות הסטארט-אפJustt  ולפני כן של Augury. נוסף על כך כיהנה במספר תפקידי ניהול מוצר ותפעול בחברות Augury, Toluna ו-Oracle ישראל. לקרן תואר ראשון במנהל ציבורי וממשל מאוניברסיטת רייכמן ותואר שני במערכות מידע ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן. 

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא “רק” להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה  פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי – ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות  להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ”ל Zero Networks: “קרן מצטרפת אלינו בעת שאנו חווים צמיחה מואצת ונערכים להפוך לחברה בינלאומית גדולה. ניסיונה הרב כראש מטה של הנהלות חברה, הן סטארט-אפים והן חברות בינלאומיות, יסייע לנו בגיבוש ויישום של אסטרטגיית פיתוח עסקי והתרחבות גלובלית ואין לי ספק, שהיא תתרום רבות להצלחתנו בשנים הקרובות”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version