קרנות גידור Hedge Fund

קרן הבריאות מונטרו הודיעה על המנוי של בנק רוטשילד, PWC וגולינג לקדם את מכירת נכסים של הקרן

הקרן השיגה תשואות טובות מאוד גם ב 2018  ו-2019 והשיגה תשואות טובות גם בתקופת הקורונה

הקרן שהתחילה את פעילותה בתחום לפני כשבע שנים מיועד ללקוחות כשירים ומשקיעה בעיקר בבתי אבות סיעודיים בתחום נפגעי המח ונפגעי עמוד השדרה (בני 18 – 65). הקרן ביצעה מכירה של נכסים באופן דומה ב 2017 ובאותה שנה השיגה תשואה של כמעת 30% עבור המשקיעים.

הקרן השיגה תשואות טובות מאוד גם ב 2018 (כ 11%)  ו-2019 (כ 20%) והשיגה תשואות טובות גם בתקופת הקורונה.

הקרן רשומה למסחר ב”איי מן”, ב”איי קיימנס” וב”דלוור בארה”ב”.  

ישראלים רבים השקיעו בקרן דרך המסלקות הבנקאיות וקופות הגמל וכיום סך ההשקעה מישראל לקרן עומדת על כ 80 מיליון דולר.

אוליבר הריס מנכ”ל הקרן אמר “אנו עוקבים אחרי השוק העולמי הרחב והגענו למסקנה שזה הזמן הנכון למנות את בנק רוטשילד לבחון הצעות ביתר פירוט. לאחרונה השלמתנו מספר רכישות אסטרטגיות לקרן ומיזגנו את הפעילות שלהם לקרן בהצלחה רבה”

אוליבר הוסיף ” הקרן הוכיחה שהיא עמידה מאוד גם בתקופת המשבר ומייצרת תזרים שניתן לסמוך אליה ולכן לאחרונה קיבלנו עניין מקרנות תשתית ולקוחות מוסדיים (קרנות פנסיה בעיקר) שמעוניינים לרכוש. הקבוצה אטרקטיבית במיוחד כי היא מעניקה להם השקעה שמבוסס על בעלות בנכסים איכותיים בסקטור שבו יש עניין רב. בזמן שהרבה חברות דוחים תשלומי דיבידנד משקיעים מחפשים מקורות אלטרנטיביים ליצירת תזרים מזומנים”.

הקבוצה מנהלת עשרות בתי חולים סיעודיים באמצעות 40 ספקי טיפול בתחום מומחיות מורכב וייחודי ומקבלת הכרה לאומית בתחומים להלן:

  • תמיכה בחולים סיעודיים בבתי חולים
  • תמיכה בחולים סיעודיים בבית    
  • שירותי שיקום לחולים סיעודיים
  • יחידות הנשמה
  • חברת כח אדם

הקבוצה מעסיקה 4000 עובדים שמטפלים במעל 2000 חולים סיעודיים פרוסים בכל בריטניה (אנגליה, וולס וסקוטלנד).

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן