קניון סינמה סיטי באר שבע – הבית החדש של אוהדי הפועל באר שבע

משה אדרי, חזי דמרי, אלונה ברקת, אופיר דמרי, אבי אדרי, צילום: ליאור אסולין

הפועל “מחסני השוק” באר שבע וקניון הסינמה סיטי בבאר שבע, מתחם הבילוי, התרבות והקניות של הדרום, חתמו על הסכם חסות. במסגרת שיתוף הפעולה, אירועי מועדון שונים ואירועים קהילתיים, יערכו במתחם ויתקיימו פעילויות חברתיות שונות בשיתוף שחקני הקבוצה והצוות המקצועי. כמו כן, הקשר ההדוק בין המועדון למתחם הסינמה סיטי יתבטא בשיתוף פעולה שיווקי-פרסומי.

האירוע הראשון במסגרת ההסכם היה שיח פתוח בהשתתפות מנכ”ל המועדון, עו”ד גיא פרימור והמנהל המקצועי, אליניב ברדה, אשר התקיים בזאפה באר שבע ואליו הגיעו עשרות אוהדים.

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: “אני מברכת על ההסכם שנחתם בין המועדון לבין מתחם הסינמה סיטי בבאר שבע. אני מודה למשפחת דמרי ולמשה אדרי על שיתוף הפעולה ואני בטוחה שהקשר שלנו יימשך עוד שנים רבות”.

יגאל דמרי בעלי הקניון:” אנו גאים שקבוצת הפועל באר שבע, אחד הסמלים המובהקים של העיר והדרום, בחרו בנו כבית. אנו משקיעים משאבים רבים לטובת הנושא, ובמהלך השנה הקרובה, ייהנו כל תושבי באר שבע והסביבה מפירות שיתוף הפעולה המעניין הזה”

קניון סינמה סיטי באר שבע

סינמה סיטי באר שבע, מתחם הבילוי, התרבות והקניות של הדרום שנפתח השנה בהשקעה של כ-550 מיליון שקל, משתרע על פני שלוש קומות בשטח של 50 אלף מ”ר, וכולל את מועדון הזאפה עם מופעי המוזיקה הטובים בישראל; אולם התיאטרון מהגדולים בישראל; מתחם החלקה על הקרח הכולל אטרקציית שלג ייחודית וקומה שלמה של 20 אולמות קולנוע.

עוד כולל מתחם הקניות שדרת אופנה, מסעדות ובתי קפה מהמובילות בארץ, כגון: אאוטלט פקטורי 54, MISSGUIDED, KFC , פוטלוקר, ניופאן, מקדונלד׳ס, גלידה גולדה, קפה נמרוד ועוד. בנוסף ניתן למצוא במקום את מתחם הילדים “פאנקי מאנקי” (בשילוב מסלולי נינג’ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים ועוד).  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version