חדשות

קבוצת Sodexo, הפועלת ב-45 מדינות ביניהן ישראל, זכתה בציון A בדירוג האקלים של ארגון ה-CDP

במסגרת תכנית צמצום פסולת מזון בשנה האחרונה הפחיתה Sodexo בישראל 13 טון בפליטות פחמן דן-חמצני

קבוצת Sodexo הצטרפה ל-346 החברות המדורגות בציון הגבוה ביותר של דירוג אקלים של CDP, מתוך 21,000 חברות שנבדקו. Sodexo הינה היחידה בענפה שזכתה בדירוג A בקטגוריה זו, בזכות פעילותה בתחום הסביבתי. הדירוג מבוסס על ההתקדמות, שהשיגה החברה בפעילותה למניעת משבר האקלים וההתחממות הגלובלית והאצת הפעולות להפחתת השפעתה על האקלים. זאת, לצד קידום המטרה להיות מובילה גלובלית בתחום מזון בר-קיימא.

Sodexo השיקה את תכנית Net Zero, במסגרתה עומד יעד שאפתני, להגיע לאפס פליטות פחמן דו-חמצני עד שנת 2040. החברה פועלת בארבעה מישורים עיקריים: מוצרים, בישול, אנרגיה ופסולת. שילוב התקנים והכלים העדכניים ביותר למעקב קפדני אחרי הביצועים ודיווח שקוף בנושאי אקלים, מהווים את הבסיס לקידום שינוי חיובי בשרשרת הערך של הארגון.

גם בישראל, פועלת החברה להפחתת טביעת הרגל הפחמנית, באמצעות צמצום פסולת מזון, עידוד תזונה מבוססת צומח, ומעבר לרכבים חשמליים. מאז תחילת תוכנית צמצום בזבוז מזון, חלה ירידה של 34% בכמות המזון המושלכת, השווה ערך להפחתה של כ-13 טון בפליטת הפחמן הדו-חמצני.

איילת מרטין, תזונאית ואחראית תחום אחריות תאגידית ב Sodexo ישראל: “אנו גאים מאוד בהישג החשוב של Sodexo העולמית, אשר זכתה בדירוג הגבוה ביותר של ארגון ה-CDP. גם בישראל, כחלק מהארגון העולמי, אנו פועלים בנחישות והתמדה על מנת לעמוד ביעדים השאפתניים שהוצבו עד שנת 2040. אנו שמים דגש על הפחתת פסולת מזון ועידוד בחירה בתזונה מבוססת צומח ובנוסף, צמצום של צריכת האנרגיה הישירה שלנו, בין היתר על ידי מעבר לרכבים חשמליים. אנחנו מאמינים שפעולותינו יתרמו להשגת היעדים הגלובליים של הקבוצה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן