קבוצת קורטק מפרטת את ההתפתחויות בתוכנית הסוללות של אנודות סיליקון

THE CORETEC GROUP

(The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG, מפתחי סיליקון מהונדס, סוללת ליתיום-יון עם אנודת סיליקון, ותצוגות נפח תלת – ממדיות, סיפקה פרטים על תוכנית פיתוח הסוללות שלה וחשפה את שם המותג החדש, Endurion, כחלק מעדכון התקדמות בתוכנית פיתוח הסוללות המתמשכת שלה במהלך שיחת בעלי המניות שלה ברבעון הראשון ב-29 באפריל.

“תוכנית פיתוח הסוללות שלנו, Endurion, פועלת ומתחילה נהדר”, אמר מתיו קפרס, מנכ”ל קבוצת Coretec. “אנו מצפים לאנודת הסיליקון שאנו מפתחים כדי לאפשר טעינה מהירה יותר, רכיבה משופרת וצפיפות אנרגיה מוגברת בסוללות ליתיום-יון. אלה המטרות התעשייתיות שצוות מומחי הסיליקון המהונדסים שלנו פועל כדי לפתור”.

בעוד שתעשיית הסוללות מכירה בסיליקון כחזית הבאה בהגדלת חיי הסוללה והשירות, נותרו אתגרים משמעותיים. עד כה, מפתחי סוללות חוו בעיות התרחבות והתכווצות עם אנודות סיליקון כמו ליתיום-יונים נספגים ומשוחררים. במהלך תהליך זה, חלקיקי סיליקון גדולים יותר מתפרקים, ומפחיתים באופן מידי את יכולת הטעינה של האנודות.

“תוכנית פיתוח הסוללות של Endurion שלנו משתמשת בננו-חלקיקים מבוססי סיליקון כדי למתן את בעיות הנפיחות והריסוק שהיו נפוצות באיטרציות מוקדמות של אנודות סיליקון בתעשייה”, אמר קפרס. “בנוסף, הננו-חלקיקים שלנו מאפשרים לליתיום-יונים לנוע מהר יותר לאטומי הסיליקון הדרושים. זה מוביל לזמני טעינה מהירים יותר, מטרה כלל-תעשייתית. אנחנו גם מתמרנים את הכימיה של הננו-חלקיקים שלנו כדי להפחית את התמוטטות הסיליקון ולאפשר חיי מחזור טובים יותר, מטרה נוספת בתעשייה”.

קבוצת Coretec פרסמה לאחרונה מצגת וידאו באתר האינטרנט שלה בה ד”ר מישל טוקארז, PhD, סגנית נשיא לשותפויות וחדשנות, מספקת הסבר מעמיק יותר על גישת אנודות הסיליקון של החברה לפיתוח סוללות.

פיתוח סוללות, במיוחד עבור כלי רכב חשמליים, הם חלק מהנושאים החמים ביותר בחדשות בימים אלה כאשר מדינות וחברות מתאימות את מדיניות האנרגיה וההנעה שלהן להפחתת פליטות הפחמן והרחק מהתלות הטהורה בנפט וגז.

בשיחה הרבעונית שלה, החברה שיתפה כי היא שואפת שיהיה לה תא סוללה עובד מלא שמשפר את מחזור הסוללה והטעינה. השיפורים עשויים להיות ישימים במגוון תעשיות, לרבות כלי רכב חשמליים, טכנולוגיות צבאיות ואלקטרוניקה ניידת.

השם החדש שהוטבע עבור תוכנית הסוללה המתמשכת, Endurion, משלב את המילים סיבולת ויון. הלוגו הכחול-ירוק של  Endurionמסמל את האופי החשמלי והקיים של תוכנית הסוללות.

“אנחנו מלאי אנרגיה מהעבודה שלנו בתוכנית הסוללות של Endurion”, אמר מתיו קפרס, מנכ”ל קבוצת Coretec. “על ידי יישום הידע העמוק שלנו ואחזקות קניין רוחני בסיליקון מהונדס לאנודות סיליקון לסוללות ליתיום-יון, אנו מאמינים שנוכל לאפשר סוללות עם צפיפות אנרגיה גדולה יותר, טעינה מהירה יותר וחיי שירות ארוכים יותר”.

במהלך השיחה, קבוצת Coretec גם שיתפה את התקדמותה על סינתזה CHS במעבדה הרטובה שלה, הכנה להגברת ייצורCHS  מקומי והתקדמות במאמצי הרכישה שלה. תעתיק מלא של שיחת המשקיעים ברבעון הראשון זמין כעת באתר קשרי המשקיעים של החברה .

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version