קבוצת הראל מודיעה היום כי תצטרף ותצרוך את שירותי הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל

אייל אפרת מנכל הראל המשמר מחשבים. צילום: מיה כרמי-דרור

קבוצת הראל תהיה חברת הביטוח הראשונה בישראל שתצטרף ותשמש בשירותי הדאטה סנטר המקומי של מיקרוסופט 

קבוצת הראל, מובילת חברות הביטוח והפיננסים, מהגדולות והמובילות בישראל, מודיעה היום  על העמקת שיתוף הפעולה האסטרטגי שלה עם ענקית המחשוב, מיקרוסופט, ומודיעה כי תצטרף ותצרוך את שירותי הדאטה סנטר של מיקרוסופט, שצפוי לקום בישראל בתחילת 2022. מבין המערכות המיחשוביות בהן תשתמש הראל מגוון כלים ושירותים לעבודה יעילה ושיתופית, ביניהם מוצרי אבטחה, מודלים בעולמות ה-Data מבוססי בינה עסקית ולמידת מכונה, כלי Office 365, תשתיות ארגוניות ועוד. קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תהיה חברת הביטוח הראשונה בישראל שתשתמש ותצטרף לשירותי הענן הציבורי שיופעל מהדאטה סנטר המקומי של מיקרוסופט.

היקף תהליך המיגרציה לענן של הראל צפוי על פי הערכת העלויות לחסוך 15% מהעלויות התפעוליות של הראל על פני חמש שנים. 

לדברי אייל אפרת  מנכ”ל הראל המשמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים : “קבוצת הראל מבצעת קפיצת מדרגה ביכולותיה הדיגיטליות, שתסייע לה להמשיך ולפתח מנועי צמיחה חדשים מבוססי טכנולוגיה ולהביא למצוינות תפעולית לטובת קבוצת הראל, לקוחותיה וסוכניה. ההצטרפות והצריכה בשירותי הדאטה סנטר המקומי של מיקרוסופט בישראל יאפשר לנו לממש את פתרונותינו העסקיים, תוך שמירה על המידע ורמת ביצועים גבוהה. התהליך שעשינו עם מיקרוסופט התאפשר הודות לאמון הרב שאנו נותנים בארגון ובהובלה הטכנולוגית שלו את התהליך שלנו”. 

במסגרת תהליך אפיון הצרכים שערכו מיקרוסופט והראל, ערכו אנשי המקצוע של מיקרוסופט מספר סדנאות להנהלת הראל, על מנת להבין את הצרכים הארגוניים והרכיבים הטכנולוגיים השונים הנדרשים להגשמת היעדים העסקיים של  הראל. הסיבה לבחירתה של הראל בדאטה סנטר המקומי היא מתוך הצורך ברמת אבטחה מקסימלית, זמן שיהוי נמוך (Low-Latency) ועמידה בדרישות לאחסון דאטה ואבטחת מידע במדינת ישראל (Data Residency). כמו כן, שירותי הענן של מיקרוסופט תואמים לדרישות הגנת הפרטיות באיחוד האירופי (GDPR)  ועומדים בדרישות תקני אבטחה המידע והפרטיות המתקדמים ביותר בשוק כיום. 

כחלק מהמעבר של הראל לדאטה סנטר, הראל הכשירה והסמיכה למעלה מ-100 אנשי צוות טכנולוגיים במגוון קורסים והסכמותAzure  ייעודיות, שיסייעו לה לשמר את הידע הארגוני ויאפשרו מעבר חלק ומהיר יותר לתשתית הדאטה סנטר של מיקרוסופט. 

אריאל סלפטר, חבר הנהלה וסמנכל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל. צילום: ענבל מרמרי

לדברי אריאל סלפטר, חבר הנהלה וסמנכ”ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל: “אנו מברכים את הראל על החלטתה לעבור לענן הציבורי בדאטה סנטר המוקם בישראל  ולהצטרף למיליוני הארגונים שכבר עושים שימוש במגוון הפתרונות מבוססי הענן המאובטחים והיעילים שלנו ברחבי העולם. מעבר לטכנולוגיית ענן מעניק לארגונים גישה לתשתיות הטכנולוגיות היציבות, המהירות והמאובטחות ביותר בעולם ומסייע להם לעבוד באופן שיתופי ורציף בכל עת. עם הגעתו הקרבה של הדאטה סנטר לישראל, המעבר לענן של מיקרוסופט הינו מהלך עסקי מתבקש לכל הארגונים, מהלך שיזניק את המשק הישראלי כולו”. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version