נהנים גם מרחוק: משחקים לחנוכה בזום שניתן לשחק עם כל המשפחה

Werewolf Friends

גם עם אלה שלא נמצאים פיזית ליד שולחן החג

3 משחקים כיפיים (ובונוס אחד) שיאפשרו לכם ליהנות מהחג עם כל המשפחה (גם המורחבת שתקועה בסגרים בחו״ל).

פגישות וידאו כבר הפכו מזמן לחלק גדול מהאופן שבו נשארים מחוברים לקהילות המקצועיות והאישיות שלנו – מסינכרון צוות ועד מפגשים משפחתיים וכל מה שביניהם. אפליקציות זום יכולות להפוך מפגשים וירטואליים עם בני משפחה וחברים, בימי החנוכה והחופשים, לקלים, מרתקים ומהנים. הנה שלוש אפליקציות זום שיסייעו לכל משתמש להתחיל את המסיבה הווירטואלית – בדיוק בזמן לחנוכה. 

1. החידונים החגיגיים של מנטימטר:

הכניסו קצת תחרות ידידותית למפגשים הווירטואליים בחג,  עם החידונים העונתיים המהנים של Mentimeter. עם הרבה תבניות חידון מוכנות לשימוש, השתמשו באפליקציית Mentimeter for Zoom כדי לאסוף את יקיריכם יחד בכל מקום שבו הם נמצאים ולבדוק את הידע הטריוויה שלהם על כמה מסורות חג אהובות. וכמובן, האפליקציה מציעה חידון מיוחד לחנוכה.

2. משחקי פוקר עם LGN:

נמאס לכם מהסביבון? אין בעיה. שחקו עם המשפחה בעונת החגים הזו במשחק פוקר ידידותי (ובלי להמר על כסף ממשי!) עם LGN Poker Night. האפליקציה מציעה אודיו, וידאו וצ’אט בשידור חי דרך זום כך שתוכלו לשחק יחד גם כאשר אינכם יכולים להיות ביחד. משחק הפוקר המקוון הזה, הניתן להתאמה אישית ניתן לשוחח, להתבדח, לבלף ולשתף באמצעות זום.

3. באווירת החורף: אנשי זאב ב-Werewolf Friends

כדי להביא קצת חורף אמיתי לארץ, Werewolf Friends הוא אופציה מהנה במיוחד. מדובר במשחק אינטראקטיבי שניתן לשחק עם החברים והמשפחה בזום. השחקנים מופרדים לשתי קבוצות – כפריים ואנשי זאב. המטרה של תושבי הכפר היא לגלות את זהות אנשי הזאב בעוד שאנשי זאב מנסים להישאר כמה שיותר נסתרים כדי להרוס את הכפר. המשחק מסתיים כאשר תושבי הכפר הצליחו להגלות את כל אנשי הזאב או כשאנשי הזאב השתלטו על הכפר.

בונוס: רקעים וירטואליים חגיגיים בזום עם PEXELS

תהיו הכוכבים של כל מסיבת חג או תאירו את המפגשים המשפחתיים שלכם עם מבחר של רקעים חגיגיים הזמינים כעת באפליקציית Pexels לזום. עם האוספים המומלצים של זום, הרקע הווירטואלי המושלם נמצא במרחק קליק אחד בלבד!

מוכנים להתחיל?

  1. ודאו שהורדתם את הגרסה העדכנית ביותר של זום.
  2. פתחו את זום ולחצו על הכרטיסייה ״אפליקציות״ בסרגל הכלים של פגישת הזום הבאה שלכם. עבור חשבונות מסוימים, ייתכן שמשתמשים יזדקקו למנהלי מערכת כדי להפעיל את אייקון ה-Zoom Apps בהגדרות החשבון כדי שהוא יהיה גלוי בלקוח שולחן העבודה ובסרגל הכלים של הפגישות.
  3. לחצו על “גלה” כדי לראות את רשימת אפליקציות זום הזמינות ולהוסיף את המועדפות שלכם.

ניתן גם ללכת ל-Zoom App Marketplace, לנווט לקטגוריית Zoom Apps, ולהוסיף את האפליקציות לבחירתכם. לאחר הוספה, תוכלו למצוא אותן תחת סמל האפליקציות בלשונית האפליקציות שלי בלקוח שלכם ובממשק של פגישות הזום שלכם.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version