פוקסקון השקיעה 10 מיליון דולר באוטוטוקס

צוות מרכז הפיתוח של אוטוטוקס בכפר נטר, קרדיט: דניאל דנילוב

פוקסקון, יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, השקיעה 10 מיליון דולר באוטוטוקס בהמשך להסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות 

תומאס פאן, יועץ מיוחד ליו”ר FIT: “לדעתנו, אוטוטוקס היא הספקית של פתרונות V2X בעלי הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, אבטחה ואמינות. זו הסיבה שהחלטנו לחתום על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטוטוקס ולהשקיע בה 10 מיליון דולר”.

חברת (Foxconn Interconnect Technology (FIT, חברה בת של (Foxconn (Hon Hai Technology Group, יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם וחברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, חלוצה עולמית של פתרונות תקשורת (V2X (Vehicle-to-Everything, הודיעו היום ש-FIT השקיעה 10 מיליון באוטוטוקס בהמשך להסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה שנחתם בין החברות.  

FIT ואוטוטוקס ישתפו פעולה כדי להאיץ את החדירה של שבבי V2X לשוקי תעשיית הרכב והדו גלגלי (אופניים וקורקינטים). זאת, תוך מינוף טכנולוגיות ה-V2X של אוטוטוקס ופלטפורמת ZooZ שנועדה לצמצם את התאונות שבהן מעורבים כלי רכב דו ותלת גלגליים.   

אוטוטוקס, שנוסדה בשנת 2008, הייתה החברה הראשונה שפיתחה שבבי V2X המשמשים כיום את יצרני הרכב הגדולים בעולם. בשנת 2018 אוטוטוקס הייתה הראשונה שהציעה פתרון V2X ששילב בין טכנולוגיות התקשורת DSRC ו-C-V2X בשבב אחד. 

FIT וקבוצת פוקסקון השיגו הישגים משמעותיים בפיתוח כלי רכב חשמליים הכוללים מחקר ופיתוח של טכנולוגיות קריטיות בתחום ומיזמים משותפים עם יצרנים מובילים של כלי רכב. ייסודו של קונסורציום (HIM (Mobility in Harmony היווה גם הוא נקודת ציון משמעותית שהושגה על ידי קבוצת פוקסקון וחבריה. אסטרטגיית כלי הרכב החשמליים של פוקסקון זכתה לתשומת לב גדולה בעת ההשקה של שלושה אבות טיפוס של כלי רכב חשמליים שהעידו על מחויבות החברה להפוך ליצרנית כלי הרכב הגלובלית של הדור הבא. 

“במהלך השנים האחרונות הרחבנו באופן אסטרטגי את פעילותנו בתעשיית הרכב והתמקדנו בטכנולוגיות לכלי רכב חשמליים, קישוריות, ניידות ובטיחות”, מסר תומאס פאן, יועץ מיוחד ליו”ר FIT. “לדעתנו, אוטוטוקס היא הספקית של פתרונות V2X בעלי הרמה הגבוהה ביותר של ביצועים, אבטחה ואמינות. זו הסיבה שהחלטנו לחתום על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם אוטוטוקס ולהשקיע בה 10 מיליון דולר”. 

“הסכם השותפות וההשקעה באוטוטוקס של פוקסקון, יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם, הם ציון דרך משמעותי עבורנו והבעת אמון בטכנולוגיה הייחודית שלנו”, מסר חגי זיס, מנכ”ל Autotalks. “הסינרגיה בין החברות היא מאוד טבעית לאור התפקיד האסטרטגי של שבבי V2X בעתיד הבטיחות של כלי רכב ומעמדה של אוטוטוקס כמובילה בתחום. V2X הוא חיישן בטיחות קריטי, היחיד שמסוגל לראות מעבר לפינות, להגן על נהגים של מכוניות, אופניים, וקורקינטים, ומסוגל גם להגדיל את טווח הנסיעה של כלי רכב חשמליים”.  

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version