עשרות אלפי בני אדם נבדקו במתחמי הבדיקות המהירות של מגן דוד אדום

עשרות אלפי בני אדם נבדקו במתחמי הבדיקות המהירות של מגן דוד אדום במהלך ראש השנה, צילום: דוברות מדא

במתחמי מד”א הייתה תנועה ערה אך לא נרשמו עומסים חריגים

במהלך ראש השנה למעלה משלושים ושישה אלף בני אדם הגיעו ונבדקו בלמעלה ממאה ועשרים מתחמי הבדיקות המהירות של מגן דוד אדום ברחבי הארץ שתוגברו מראש בכוח אדם על מנת למנוע עומסים. מבין הנבדקים עד שעה זו (20:00) נתגלו 694 חיוביים לקורונה (1.89%).

במתחמי הבדיקות של מד”א ניתן היה להבחין בתנועה ערה, אך לא נרשמו עומסים חריגים. לטובת ציבור שומרי המסורת, חלק מהמתחמים יישארו פתוחים היום (ד’) עד השעה 22:30 כמפורט באתר מגן דוד אדום.

מחר ובמהלך סוף השבוע ימשיכו מתחמי מגן דוד אדום לבדיקות מהירות (אנטיגן) לתת שירות לציבור הרחב.

יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד”א באתר מד”א https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests

צוותי מגן דוד אדום שיצאו בשליחות מדינת ישראל לאוקראינה, החלו בשעה זו לבצע בדיקות מהירות (מולקולריות) לקורונה (הזהות לבדיקת PCR) לרבבות המתפללים באומן ובשדה התעופה בקייב. במתחמים הוצבו עשרות עמדות לשירותם של השבים לישראל. המבצע ימשך גם במהלך סוף השבוע. ניתן לראיין את מנכ”ל מד”א אלי בין השוהה עם הצוותים באוקראינה.

שנה טובה וגמר חתימה טובה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version