ענף התעופה מאמץ את הפתרונות הלוגיסטיים של טראקנט אנטרפרייז

חנן פרידמן, צילום: אורן דאי

שיתוף פעולה ראשוני לחברת טראקנט אנטרפרייז עם חברת ק.א.ל, קווי אוויר למטען, מקבוצת צ’אלנג’ גרופ המתמחה בשירותי הובלה אווירית ולוגיסטיקה ברחבי העולם

בשלב הראשוני תעניק טראקנט לחברת ק.א.ל, קווי אוויר למטען, רישיון לשימוש בפלטפורמה בתחומי אירופה, ולאחר מכן יורחב ההסכם גם לארצות הבריתלדברי מר חנן פרידמן, מנכ״ל ומייסד החברה:  ״אני שמח לבשר כי חברת טראקנט מרחיבה שירותיה גם לחברות התעופה בתחום הלוגיסטיקה, ותעניק פתרון לאופטימיזציה של ה- Last Mile Delivery וה-First Mile Delivery לחברות התעופה וההובלה האווירית.

בשל המשבר העולמי בענף התובלה, מחפשות החברות פתרונות טכנולוגיים ברי קיימא לייעול והוזלה של השילוח ולשיפור השירות.

הפלטפורמה שפיתחה חברת טראקנט היא היחידה כיום בעולם הנותנת מענה לכלל הבעיות, מאפשרת איסוף נתונים בזמן אמת על זמינות ומקום פנוי במשאיות, מקטינה את מספר הנסיעות הריקות, ובכך, גם מקלה על חברות השילוח את התובלה ברחבי העולם, וגם חוסכת בעלויות, ומפחיתה את מספר פליטות גזי החממה, תוך שהיא מסייעת בכך גם להקטנת מספר תאונות הדרכים בהן מעורבים כלי רכב כבדים. 

אנו צופים כי ההסכם עם חברת ק.א.ל, קווי אוויר למטען, מקבוצת צ’אלנג’ גרופ הוא הראשון מבין רבים אחרים שיבינו את גודל הבשורה של חברת טראקנט״.

חברת טראקנט שמחה להודיע כי חתמה מסמך עקרונות לשיתוף פעולה ראשוני בינה לבין חברת התעופה הישראלית ק.א.ל – קווי אוויר למטען בע”מ, שהינה חברת הבת של קבוצת צ’אלנג’ גרופ, לייעול והוזלה של השילוח ולשיפור השירות ולאופטימיזציה של ה- Last Mile Delivery וה-First Mile Delivery . 

ק.א.ל, קווי אוויר למטען, הינה חלק מקבוצת Challenge הפעילה בזירה הבינלאומית ומונה מספר חברות הנמצאות בשליטה משותפת, וביניהן: ק.א.ל, קווי אוויר למטען, חברת המטענים הישראלית, LACHS, מסוף המטענים הבלגי Challenge Airlinis ,(BE) חברת תעופה בלגית ו-Challenge Air-Cargo, המשמשת כזרוע המסחרית של הקבוצה עם משרדי מכירות ברחבי אירופה, שנועדו להגביר ולחזק את הנוכחות הקבוצה בזירה הבינלאומית.

צ’אלנג’ גרופ דוגלת בשימוש בטכנולוגיות ירוקות שמטיבות עם תהליכי הלוגיסטיקה וחוסכות בפליטות מזהמים ופחמן ומאפשרות פתרונות סביבתיים בנוסף לחסכון במשאבים.
הקבוצה כולה מרוכזת סביב HUB תפעולי אחד המצוי בליבה של אירופה- בליאז’ בלגיה, וממנו טסים מטוסי הקבוצה ליעדים בצפון אמריקה, אירופה, ישראל וסין.

בהסכם נכתב כי טראקנט תיתן לקבוצת צ’לאנג’ גרופ בשלב הראשוני רישיון לשימוש בפלטפורמה בתחומי אירופה ולאחר מכן בארצות הברית.
החודש הראשון יחשב כפיילוט ללא תשלום, לאחר סיום הפיילוט תקבל טראקנט תשלום קבוע מהלקוח של כ- 5 יורו בעבור כל נסיעה, ובנוסף, תקבל תוספת של כ-5% ממחיר המשלוח בעבור כל התאמה חכמה של המערכת למשאית ריקה.
תשלום זה יתקבל מהקבלן המבצע, בגין השימוש במערכת האוטומציה הנלווית בפלטפורמה.
בהסכם נקבע, כי שתי החברות תפעלנה לקידום שיתוף הפעולה ביניהן, והחתימה על ההסכם המפורט והמחייב לא תאוחר מ- 30 ימים.

המידע בנוגע להסכם שיתוף הפעולה עם קבוצת צ’אלנג’ גרופ הוא על בסיס הנתונים המצויים בידי החברה. כמו כן, החברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את סיכויי התקשרות של הצדדים בהסכם מחייב, ואת היקף השימוש הצפוי של קבוצת צ’אלנג’ גרופ בפלטפורמת טראקנט.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version