ענבר פינטל מונתה לסמנכ”לית במור קרנות השקעה פרטיות

ענבר פינטל קרדיט אילן בשור

בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ”ל מכירות בליקווידיטי קפיטל. מור קרנות השקעה פרטיות היא זרוע ההשקעות האלטרנטיביות של בית ההשקעות מור

ענבר פינטל מונתה לסמנכ”לית במור קרנות השקעה פרטיות, זרוע ההשקעות האלטרנטיביות למשקיעים כשירים של בית ההשקעות מור.

לפינטל למעלה מ-15 שנות ניסיון בשוק ההון בתפקידים שונים, והיא הייתה ממייסדי המחלקה האלטרנטיבית באי.בי.אי, וחברת ועדת השקעות בארבע קרנות השקעה אלטרנטיביות. במסגרת זו, לקחה חלק מרכזי בגיוס קרן טכנולוגיה במימון ממשלתי היחידה בישראל. בתפקידה האחרון כיהנה כסמנכ”ל מכירות בליקווידיטי קפיטל.

לפינטל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה הפתוחה, ותואר שני בפילוסופיית מידע ותרבות דיגיטלית מאוניברסיטת תל אביב.

מור קרנות השקעה פרטיות מנהלת את קרן מור קו-אינווסט, אשר הוקמה בדצמבר 2020 ומשקיעה בהנפקות הון ציבוריות ופרטיות ובסטארט-אפים בשלבים מתקדמים (Late stage & Pre-IPO). נכון למרץ 2021, מור קו-אינווסט ביצעה סגירה ראשונה עם היקף התחייבויות השקעה של כ-48 מיליון שקלים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version