סקר: ספקי שירותי תקשורת מפסידים בגלל משך הזמן שלוקח לחבר לקוחות עסקיים

rad-Ilan Tevet, photo: david garb

סקר חדש בחן את השינויים שחלו אצל ספקי שירותי תקשורת ברחבי העולם בעקבות מגיפת הקורונה. ״הזמן שמתבזבז עד לחיבור סניפי עסקים ונטישת לקוחות שלא מוכנים לחכות לשירות, הוא נושא אמיתי וכאוב – במיוחד בשוק תחרותי מאוד״, אומרים בחברת RAD שיזמה את הסקר

סקר שנערך לאחרונה בקרב 100 ספקי שירותי תקשורת (CSP) ברחבי העולם מגלה כי הבעיה המרכזית שמציקה לתעשיית הטלקום כיום היא משך הזמן הארוך שלוקח לספקים לחבר לרשת סניף חדש של לקוח עסקי. לדברי 56% מהנשאלים, נדרשים 60 יום או יותר מרגע ההזמנה כדי לעמוד במשימה. במשך זמן זה, כמובן, הם אינם גובים את דמי שירות. יתר על כן, בשל ההמתנה הארוכה כל כך, הספקים מסתכנים בנטישת הלקוחות שעלולים לעבור למתחרים. 

את הסקר, שנערך על ידי Global Surveyz  יזמה חברת RAD, מובילת השוק בפתרונות גישה לטלקום.

המשתתפים – מנהלי מחלקות שונות בחברות תקשורת – שיתפו את הסוקרים באתגרים הניצבים בפניהם ובהערכותיהם לגבי המגמות תעשיית הטלקום בכל הנוגע לשירותי (Layer 2 (L2 לעסקים.

מגמה מרכזית נוספת שעלתה מהסקר היא ששירותי 100G L2 עסקיים הפכו למיינסטרים. רוב המשיבים אמרו כי הם רואים שירותים כאלה זמינים באופן מסחרי היום  (64%) או שהם מצפים להשקתם בתוך 12 עד 24 חודשים (34%). הסיבה לכך ברורה כשלוקחים בחשבון שעסקים דורשים כיום יותר גישה לשירותי ענן ותקשורת ברוחב פס גבוה במיוחד. מה שהיה שמור בעבר לשירותי carier-to-carier גדולים הוא כיום חלק מסל השירותים בשוק התקשורת העסקי.

“הסקר הזה מסמן באופן ברור את הלך הרוחות בקרב ספקי התקשורת ברחבי העולם״, אומר אילן טבת, סמנכ”ל שיווק ופיתוח עסקי ב- RAD . ״הזמן שמתבזבז עד שהספקים זוכים לרשום הכנסות ונטישת לקוחות שלא מוכנים לחכות לשירות, הוא נושא כאוב עבור הספקים, במיוחד בשוק תחרותי מאוד. בנוסף, הספקים זקוקים לגמישות מירבית כדי לתמוך בביקוש הגובר לרוחב הפס.”

“הפעילות המתמשכת שלנו מול ספקי תקשורת מהמובילים בעולם מעידה על עניין גובר בפרויקטים של ׳מודרניזציה׳ של WAN (רשת תקשורת אזורית רחבה) כולל שדרוג קישוריות L2 תוך כדי הבטחת איכות השירות”, אומר רוי צ’ואה, אנליסט ראשי ב- AvidThink. ״תוצאות הסקר של RAD מדגימות את הדרישות הגוברות לרוחב הפס מצד ארגונים ועניין הגובר בגישה אלחוטית קבועה, הן ב- 4G LTE והן ב- 5G. כלי אוטומציה להקמת שירות מרחוק, המתוגברים באמצעות הסלולר בהחלט עוזרים בכל הקשור ל-time to value, הן לארגונים והן לספקי השירות שלהם ״.

“הסקר מאשר באופן ברור את ההתאמה הגדולה של קו מוצרי ה- EAD העשיר של RAD לצרכי ספקי  התקשורת״, מסכם טבת. “אנחנו מספקים קצב שירות מהיר במיוחד, התקנה אוטומטית, קישוריות בפס רחב של LTE, ובנוסף, שדרוגים מרחוק מ -1G ועד ל-100G שמספקים את הגמישות שכל כך נחוצה.”

להורדת הסקר המלא: 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version