סטארט-אפ Jones גייס 12.5 מיליון דולר לקידום פלטפורמה לניהול חללי עבודה של בנייני משרדים

צוות מרכז הפיתוח של הסטארט-אפ Jones בישראל, קרדיט: אסנת קרסננסקי

את סבב הגיוס הובילו קרן קושלה ו-JLL – חברת שירותי הנדל”ן המסחרי הגדולה בארה”ב, המנהלת אלפי בנייני משרדים, ביניהם האמפייר סטייט בילדינג

ג’ונס, שהפלטפורמה שלה פועלת היום ביותר מ-6,000 בניינים ברחבי ארה”ב ומותקנת בחללי עבודה של חברות דוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, שואפת לבנות פלטפורמה שתאפשר לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים כגון ניקיון שבועי או מילוי מחדש של ציוד למטבח.

סטארט-אפ הפרופטק Jones מתל אביב השלים סבב גיוס A בהיקף 12.5 מיליון דולר, להמשך פיתוח ושיווק של פלטפורמה שמסייעת לבעלי בנייני משרדים ולחברות השוכרות לנהל בקלות את חללי העבודה שלהם. בסה”כ גייסה ג’ונס מהקמתה מעל 20 מיליון דולר כולל גיוס סיד של 8 מיליון דולר שהושלם באוקטובר 2019. את סבב הגיוס הובילו חברת שירותי הנדל”ן המסחרי הגדולה בארה”ב JLL וקרן הון הסיכון Khosla של וינוד קושלה, ממייסדי Sun Microsystems. בגיוס השתתפו גם: אוניברסיטת סטנפורד MetaProp, Hetz Ventures, Ground Up Ventures, Camber Creek  ו-Startups500.

יזמי Jones מימין לשמאל – עמרי שטרן, מנכ”ל, מיכאל רודמן, CTO, צילום: Jones

ג׳ונס הוקמה בשנת 2017 על ידי עמרי שטרן, בוגר הרווארד ביזנס סקול, ומיכאל רודמן, בוגר תלפיות. בחברה מועסקים כיום 25 עובדים, בתל אביב ובניו יורק. במהלך 2020, הגדילה החברה את הכנסותיה ב-1000%, למרות המשבר שחוללה מגפת הקורונה בענף הנדל”ן המשרדי. החברה מתכוונת לשלש את כמות העובדים השנה, ולגייס בארץ בעיקר מפתחי תוכנה, מנהלי מוצר ומעצבים. 

מנהלי בניינים בארה”ב נתקלים בבעיה יומיומית מול הספקים איתם הם מעוניינים לעבוד, מאחר וספקים אלו נדרשים להציג תעודת ביטוח לצורך ביצוע העבודה, דבר היוצר מורכבויות שונות וכן בזבוז זמן ועומס של ניירת. הפלטפורמה של ג’ונס, אשר פועלת היום ביותר מ-6,000 בניינים ברחבי ארה”ב ומותקנת בחללי עבודה של חברות כדוגמת גוגל, ספוטיפיי ואמזון, ביצעה מהפך דיגיטלי לכל התהליך הסבוך. כיום, ג’ונס שואפת לכבוש פסגה נוספת ולייצר ללקוחותיה פלטפורמה שבה יוכלו לנהל משרד בבניין משרדים ולהזמין באפליקציה שירותים שוטפים כגון ניקיון שבועי או מילוי מחדש של ציוד למטבח. לקוחות ג’ונס כוללים חברות דוגמת WeWork, JP Morgan, בלקסטון, JLL ובניינים מפורסמים דוגמת מרכז רוקפלר, בניין טראנס-אמריקה, בניין גרנד סנטרל, ושוק צ’לסי בניו-יורק. 

מיכאל רודמן, מייסד משותף, CTO, שמנהל את מרכז הפיתוח של Jones בתל-אביב, אמר: ״מעבר להתרחבות לכל חברות הנדל”ן המובילות בארה”ב, אנו נשתמש בגיוס גם כדי להרחיב את יכולות ה-AI שלנו על מנת לחזות מה כל משרד צריך לפני שהוא בכלל מזמין. מהלך זה יאפשר לג׳ונס לספק ללקוחות הצעות לגבי שירות או פריטים שאולי ירצו להזמין בהמשך. ג’ונס בנתה וממשיכה לפתח את מערכת ההפעלה של חללי העבודה בבנייני משרדים. גילינו שהמוצר שלנו עובד בצורה מיטבית כאשר הוא רץ ברקע בסביבת הבניין, ממש כמו מערכת הפעלה”.

לדברי רודמן, “במהלך הקורונה חשבנו הרבה איך להתאים את המוצר והשירות שלנו למציאות החדשה וכיצד יראה עתיד מקום העבודה. אנחנו מאמינים שהעתיד נמצא במודל ההיברידי, ולכן אנחנו מאפשרים לעובדים שלנו גמישות מלאה לעבוד בכל מקום בו הם מרגישים פרודוקטיביים, תוך שאנו משקיעים הכל כדי להבטיח שגם עבודה במשרד תהיה זמינה ואטרקטיבית עבורם, ככל שהם ירצו בכך. העבודה ההיברידית העלתה את המוטיבציה בקרב המפתחים, ועובדים עם מוטיבציה בונים מוצרים טובים יותר”. רודמן סיכם: “החלטנו להתמקד בתעשייה ותיקה שרק עכשיו מתחילה לאמץ טכנולוגיות דיגיטליות. החלטנו להיות פורצי דרך, להביא מוצר מאוד צרכני באופי שלו ולהיות חברת ה-Proptech המובילה בישראל״.

לדברי יהודה טאוב, שותף מייסד ב-Hetz Ventures: ״בעזרת טכנולוגיה עמוקה ג’ונס מצליחה להפוך עולם מיושן ומסורבל לפתרון מודרני, חדשני ואף אוטומטי. מדהים לראות חברת Property-tech גדלה בקצב כל כך מהיר״.

“אנחנו מתרגשים מחדשנות שהופכת בעיות על פיהן – חדשנות שיוצרת פתרונות וגם הזדמנויות חדשות”, אמר ישי לרנר, מנכ”ל משותף בקרן JLL Spark. “זה בדיוק מה שעשה הצוות של ג’ונס, שבנה מערכת שמשפרת ניהול נכסים ובו בזמן בנה שוק מקוון לספקים אמינים שלא נראה כמוהו בעבר. אנחנו מאד נרגשים להצטרף למסע של ג’ונס”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version