טריניטי ממשיכה להאיץ פעילות

Image by OpenClipart-Vectors from Pixabay

גם אתר המגזין המוביל Newsweek מצטרף לרשימת האתרים איתם פועלת החברה. הגולשים באתר Newsweek יוכלו כעת לשמוע את כל תוכן האתר באמצעות הנגן של טריניטי ההופך תוכן טקסטואלי לתוכן אודיו

Newsweek מצטרף לאתרים Forbes, Chicago Tribune, אתרי קבוצת McClatchy ו-Lenovo News Room, וכן אתרי חדשות ותוכן נוספים כמו India Today, Jagran New Media, Jerusalem Post ועוד.

חברת נרהטק מדיה מודיעה כי חברת הבת בבעלות מלאה, טריניטי אודיו, שפיתחה מוצר אודיו להשמעה, תרגום והפצה מידית של תכני טקסט, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת Newsweek Publishing, בעלי האתר Newsweek.com. עבור נרהטק מדובר בדריסת רגל משמעותית בתחום המגזינים המובילים בעולם.

במסגרת ההסכם, פתרון האודיו של החברה יוטמע באתר באופן שלאחר ההטמעה יוכלו גולשים באתר, לא רק לקרוא, אלא גם להאזין לתוכן הטקסטואלי המופיע בו. חתימה על הסכם זה מהווה המשך מימוש האסטרטגיה העיסקית של טריניטי והחברה תמשיך לפעול על מנת לצרף קבוצות מדיה משמעותיות נוספות ללקוחותיה.

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמי שיתוף פעולה שבמסגרתם מוטמע מוצר החברה על גבי מאות אתרי תוכן ברחבי העולם דוגמת אתרי קבוצת Forbes ואתרי קבוצת McClatchy האמריקאית, אשר בבעלותה כ- 30 חדרי חדשות ברחבי ארה״ב ובהם The Miami Herald, The Fort Worth Star-Telegram, The Kansas City Star, ועוד; לצד אלה גם מותגים מובילים, דוגמת Decathlon UK, בחרו להטמיע את נגן החברה על אתריהם.

המוצר של טריניטי אודיו, הממיר תוכן טקסטואלי לאודיו בזמן אמת, מאפשר, בין השאר, לבעלי האתר להשמיע את תוכן האודיו בשפת המקור ובתרגום לשפות נוספות, להפיצו לפלטפורמות שונות וכן לשלב כלי פרסום אודיו בזמן ההשמעה. 

להערכת החברה, השירותים שהיא מספקת יהפכו להיות הנורמה בעולם המדיה בשנים הקרובות, כחלק ממהפכת האודיו וה- Voice שמקבלת משנה תוקף בימים אלו. החברה רואה בפעילותה בתחום האודיו וה-Voice, בו היא שותפה טכנולוגית של אמזון, מנוע צמיחה עתידי על רקע צריכה הולכת וגוברת של תוכן בפורמט זה. בנוסף, החברה פועלת לצירוף שותפים אסטרטגיים, פיננסיים ועסקיים לתחום זה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version