נקודת ציון משמעותית לסונוביה – התקשרות עם לקוח אסטרטגי מתחום התעופה

Image by Jim Black from Pixabay

אחת מיצרניות המטוסים הגדולות בעולם, מבצעת הזמנת המשך שניה למוצרים אנטי בקטריאלים של סונוביה בהיקף של עשרות אלפי דולרים

לדברי יגאל זיתון מנכ״ל החברה, ״המכירות מעידות על הרחבת תשתית המכירות של סונוביה לשווקים נוספים ואירגונים גדולים וזאת כחלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את מערך המכירות גם לארגונים, תוך ניצול היכרות השוק עם המותג שיצרה סונוביה לגידול משמעותי במכירות.״

בנוסף לעסקה זאת, מציגה החברה לקוחות נוספים כדוגמת Roche Bridgewater ו-Align Technology, שממשיכות לבצע גם הם רכישות חוזרות.

עוד הוסיף יגאל זייתון, מנכ״ל החברה, ״סונוביה ממשיכה להרחיב את קהל לקוחותיה ופונה לחברות ענק מסקטורים שונים, הצטרפותה של ענקית התעופהלקהל הלקוחות שלנו בהזמנת המשך הינה הוכחה לטיב וליעילות המוצר שפיתחנו ולעמידותו כנגד וירוס הקורונה בפרט וכנגד בקטריות ווירוסים בכלל.

הבחירה במסכות שפיתחנו מעידה על שינוי בתפיסה העולמית וההבנה כי המסכות הן אינן אופנה חולפת אלא יהיו חלק מהציוד האישי לאורך זמן. הבחירה בהזמנת מסיכות רב פעמיות העמידות בפני בקטריות ווירוסים מאששת את היתרונות הרבים שבשימוש בטכנולוגיה היעילה שפיתחנו העמידה כנגד כל וריאנט של וירוס הקורונה. אנו נמשיך בפיתוח ומכירה של מוצרי קצה מבוססי טכנולוגיית החברה ללקוחות מסחריים ופרטיים ברחבי העולם.״

חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה, דיווחה היום כי חברת ייצור מטוסים עולמית התקשרה עם סונוביה להזמנת המשך בנוגע לרכישת מסיכות המבוססות על הטכנולוגיה האולטראסונית שפיתחה החברה. זאת לאחר שרכשה הזמנת ניסיון בהיקף קטן יותר בחודש אפריל 2021.

פעימת הרכישה הנוספת כללה עיצוב של המוצר לפי דרישתם והתאמה לרוח המותג וללוגו של החברה.

עוד הוסיף זייתון, ״העסקאות עם יצרנית המטוסים העולמית על מחלקותיה השונות נובעות מבגרות מחלקת ה-B2B של סונוביה אשר מסוגלת לנהל מו”מים ולקדם עסקאות מורכבות – תוך כדי יצירת קשר ומערכת יחסים עם לקוחות ושותפים.
זו אינה הפעם הראשונה שחברות גדולות פונות לסונוביה, אשר בין לקוחתיה ניתן למנות חברות כדוגמת Roche ,Align Technology ו-Bridgewater שביצעו רכישות חוזרות דרך מחלקת המכירות.

סונוביה תמשיך לפתח את מחלקת ה-B2B ובפיתוח ומימוש ה-Go-to-Market והמשך פיתוח הטכנולוגיה הייחודית שלה. אנו ממשיכים לפתח מוצרים נוספים תוך שימוש בטכנולוגיית האולטרה-סאונד של החברה ולפעול ליצירת שיתופי פעולה עסקיים עם החברות המובילות בעולם בעולם ביישומי טקסטיל שונים- תעופה, רכב, אופנה עילית, אופנת ספורט, טקסטיל מוסדי ועוד.”

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version