מרי קיי חוגגת את יום היערות הבינלאומי ואת יום העצים העולמי

MaryKay logo

מרי קיי חוגגת את יום היערות הבינלאומי ואת יום העצים העולמי עם דו”ח המפרט שותפות רבת השפעה עם קרן Arbor Day. עד כה, המותג נטע יותר מ -1.2 מיליון עצים ברחבי העולם

דברים טובים באים בעצים. בעקבות יום היערות הבינלאומי ויום העץ העולמי, מרי קיי בע”מ, מובילה עולמית בניהול תאגידי וקיימות, מפרסמת דו”ח המפרט את השותפות ארוכת השנים שלה עם קרן Arbor Day. יחד, Mary Kay Inc וקרן Arbor Day  שתלו מעל 1.2 מיליון עצים ברחבי העולם, מה שהופך את ההשפעה מדידה על שינוי האקלים, פליטת CO2, וייעור מחדש.

“ברחבי העולם, כ -18 מיליון דונם של עצים הולכים לאיבוד מדי שנה”, אמרה דבורה גיבנס, מנהלת תפעול ראשית במרי קיי בע”מ. “לשריפות משתוללות, חרקים, מחלות, שינויי אקלים ועוד, הצורך בייעור מחדש הוא חמור. למרי קיי יש טביעת רגל בשווקים ברחבי העולם –לכן אנחנו חייבים לעשות מה שאנחנו יכולים כדי להגן עליה. השותפות שלנו עם קרן Arbor Day  מאפשרת לנו לספק עתיד בר קיימא יותר לדורות הבאים.”

דו”ח העצים האחרון של מרי קיי, אשר ניתן למצוא בקישור בעמוד כאן למטה בכתובת MaryKayGlobal.com, מפרט שלושה יתרונות מצטברים לנטיעת עצים באמצעות העבודה שהשותפות השלימה עד כה.

*פחמן: שתילה, הגנה וניהול של עצים סופגים פחמן. ככל שהעצים גדלים, פחמן מוסר מהאטמוספרה לגזעים, שורשים וענפים.

*טון מטרי של CO2 שנקבעו עד כה: 1,018,021.

*מים: עצים ויערות ממלאים תפקיד חיוני באיכות ובכמות המים. עצים ויערות בריאים מפחיתים את סחף הקרקע, מסננים מי סערה והשקיה חקלאית, משפרים את חדירת הגשמים ומפחיתים את הזרימה לפני השטח.

גלונים של מים נמנעו מדליפת מים: 81,902,445 (שווה ערך ל-930,710 אנשים עם מים נקיים)

*אוויר: עצים מייצרים חמצן שאנו נושמים. בנוסף, עצים מסירים את זיהום האוויר על ידי הורדת טמפרטורת האוויר, על ידי שחרור מים לאטמוספרה, ועל ידי סינון חלקיקים.

-טונות של מזהמי אוויר שהוסרו: 4,236

בשנת 2021 השלימה Mary Kay Inc. שישה פרויקטי שתילה עיקריים בשיתוף עם קרן Arbor Day. אלה כללו:

*7,000 עצים בפרויקט התאוששות השריפות של הילידים בברזיל.

*26,496 עצים בעמק נהר המיסיסיפי.

*49,004 עצים בבסיס חיל האוויר טינדל בפלורידה.

*7,500 עצים במחוז גאנסו בסין וביערות מונגוליה הפנימית.

*5,000 עצים בקג’מרקה ובאמזוניה, פרו.

*5,000 עצים ביערות שיקום החרקים בגרמניה.

בשנת 2022, מרי קיי מתכננת לשתול בסין, ברזיל, מדגסקר ופלורידה.

בנוסף לשותפות שלהם עם קרן Arbor Day, מרי קיי שימשה כמפיקה בפועל של Forest of Hope, מסע תיעודי המדגיש את הקרב להצלת כדור הארץ שלנו מהאיומים הממשמשים ובאים של שינוי האקלים והתנהגות אנושית הרסנית. בשיתוף עם Media One   ו- Nature Conversancy, מרי קיי ביקרה במונטריי, מקסיקו, כדי לשפוך אור על קבוצה של יזמים נשים המתמקדות בשיקום מין מקומי של עצים ומערכות אקולוגיות. הסרט הוקרן לראשונה בשנת 2021 ומתוכנן להופיע בפסטיבלי הקולנוע הקרובים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version