מניבים משלימה גיוס הון בהיקף של 216 מיליון ש”ח מגדל ביטוח והפניקס חברה לביטוח מצטרפים לראשונה למשקיעי הקרן

מניבים

מניבים, קרן הריט החדשה, מדווחת היום כי השלימה בהצלחה גיוס הון בהיקף של כ- 216 מיליון ש”ח. בהנפקת ההון השקיעו לראשונה מגדל ביטוח והפניקס חברה לביטוח, לצד משקיעיה הוותיקים של הקרן, ביניהם: כלל ביטוח, הראל ביטוח מיטב דש, IBI, מנורה מבטחים ופסגות. ההשקעה מבוצעת בתמורה להקצאה פרטית של מניות במחיר של 2.4 שקל למניה.

כמו כן, דיווחה מניבים במהלך השבוע שעבר על הנפקת אג”ח באמצעות הרחבת סדרה ב’ בריבית אפקטיבית שנתית צמודת מדד של 0.89%. לאחר השלמת השלב המוסדי ביום א’ בשבוע שעבר, השלימה החברה ביום ד’ האחרון את השלב הציבורי. בשלב המוסדי של הנפקת האג”ח נרשמו ביקושים של למעלה מ- 670 מיליון ש”ח, והחברה גייסה כ- 314.7 מיליוני ש”ח בריבית אפקטיבית שנתית של 0.98% צמוד למדד. בשלב הציבורי התקבלו ביקושים של כ-130 מיליון ש”ח, ובעקבותיהם נקבע במכרז מחיר סגירה גבוה יותר של 1,130 ש”ח, המשקף ריבית אפקטיבית שנתית נמוכה יותר של 0.89%. אגרות החוב סדרה ב’ הינן צמודות למדד המחירים לצרכן במח”מ של כ- 6.35 שנים.   

מהנהלת החברה נמסר: “בשבוע האחרון ביצענו גיוסים משמעותיים בהיקף מצטבר של מעל לחצי מיליארד ש”ח בחוב ובהון. אנו שמחים ומודים על האמון לכל המשקיעים הוותיקים והחדשים, שהשתתפו בגיוסים, אשר מעריכים את הפוטנציאל במניבים ובפעילותה ובחרו להשקיע בנו. הכספים שגויסו ישמשו את החברה בעיקר לתשלום התמורה בגין העסקאות שנחתמו לאחרונה, והיתרה תשמש לפעילותה השוטפת של החברה, ולמימוש תוכנית העבודה לשנת 2020”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version