מלם תים סיימה פרוייקט שדרוג סביבת השרתים של קבוצת יפעת, החברה המובילה בישראל בתחום המידע לעסקים, באמצעות פתרון שרתי להב (Blade) של חברת סיסקו (Cisco)
הפרוייקט ארך כחודשיים וחצי ומיועד לעשרות אלפי משתמשים, ברובם לקוחות החברה.
מדובר בדטא סנטר שלם, הנמצא בתוך מערך קטן יחסית ומהווה את אחת מסביבות הייצור העיקריות של קבוצת יפעת. ממשק פתרון שרתי Blade מהווה מעטפת אחת גדולה, המביאה לחיסכון במגוון פרמטרים, כגון מקום, חשמל, תקשורת ועוד.
במסגרת הפרוייקט, חודשה תשתית החומרה לסביבה הווירטואלית, אשר הוחלפה לשרתים מתקדמים בסביבת VMware חדשה. כמו כן שודרג UCS Manager, כולל החלפת שכבת ה Fabric Interconnect, עם תכנון חיבור הסביבה ל- Intersight בענן.
אלכסנדר פלדמן, מנהל תשתיות בקבוצת יפעת: “אנו שמחים על סיום פרוייקט שדרוג סביבת השרתים שלנו ומעבר למערכת חדשה שהיא Up to date בכלל עולמות הווירטואליזציה. יתרונותיה המשמעותיים עבורנו הם יעילות, חיסכון ושרידות הסביבה החדשה. נושא השרידות ואמינות המערכת חשוב במיוחד, מאחר ומדובר בתשתיות חיוניות ורגישות, המהוות את הבסיס לשירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו.
בחרנו בפתרון המתקדם והגמיש ביותר, שמאפשר גם פיתוח עתידי והוספת מערכות שונות, בסביבה הקיימת של סיסקו.
הפרוייקט, בהובלת אילן בן שטרית ובליווי הצוות המקצועי של מלם תים, מוצלח מאוד מבחינתנו ותוצאותיו ניכרות בשטח. למלם תים ולנו שותפות אמיצה וממשוכת שנמשכת מעל 12 שנים וכוללת ייעוץ, זמינות גבוהה ואף סיוע לחברות הקבוצה בחו”ל וכל זאת לצד מומחיות מקצועית מעמיקה, להתאמת הפתרונות המדוייקים ביותר לצרכינו העסקיים והדינמיים שלנו”.
מיכאל גרודזינסקי, מנהל הסניף הדרומי ומנהל הלקוח בקבוצת מלם תים: “קבוצת יפעת עשתה קפיצת מדרגה משמעותית לדור הבא של הסביבות הווירטואליות ומערכות הפרודקשן (ייצור). נדרשנו לחדש ולשדרג את כל הסביבה לרבות תשתיות ה-VMware.
שדרוג סביבת הייצור הקריטית, עם שרתים חדשים שתוכננו לפעילות הקיימת, תוך הסתכלות עתידית לפתרונות נוספים, מהווה מבחינתנו ערך מוסף שהלקוח מצפה לו מחברת מלם תים. ללקוח היתה סביבת וירטואליזציה ישנה, עם מוצרים שהיו ברובם בסוף חייהם. הגדרת היעד לפרוייקט היתה להקים סביבת ייצור חדשה ומודרנית, אשר מתחברת ומשמרת את ההשקעה של הלקוח במערכי האחסון הקיימים וכן כוללת את השרתים של סיסקו, המבוססים שרתי להב.
שדרוג המערכות פתח בפני קבוצת יפעת טכנולוגיות נוספות והוא מקנה ללקוח תשתיות מתקדמות ו”שקט נפשי”, המאפשרים לחברה להתמקד בקידום היעדים העסקיים שלה”.