מכשיר Dexcom G7 קיבל את סימון התקן האירופי

With Dexcom G7, real-time glucose readings are sent automatically to a compatible display device, Photo: Business Wire

הדור הבא של מערכת ניטור גלוקוז מתמשך תחולל מהפכה בניהול מחלת הסכרת

*מכשיר ניטור גלוקוז מתמשך בזמן אמת הנמכר ביותר בעולם כעת בעל כוח רב יותר וקל יותר לשימוש בזכות אפליקציה ניידת קטנה, כוללנית, לבישה ומחודשת לחלוטין.

*למערכת החדשה יש את חימום החיישן המהיר ביותר בשוק*, ללא צורך בדקירת האצבע או סריקה.

*חברת Dexcom G7 מסתמכת על הביצועים המהימנים של מכשיר ניטור הגלוקוז המתמשך שלה, אשר הוכח כקלינית כמפחית את רמות ה-A1C, את תדירות ההיפר- וההיפו-גליקמיה ומאריך את הזמן בטווח.

חברת .Dexcom Inc (נאסד”ק: DXCM), המובילה העולמית בניטור גלוקוז מתמשך בזמן אמת, לטובת אנשים הסובלים מסכרת, הכריזה היום כי זכתה בסימון התקן האירופי (Conformite Europeenne) עבור מערכת ניטור הגלוקוז המתמשך שלה, לטובת אנשים הסובלים מסכרת באירופה, מגיל שנתיים ומעלה, לרבות נשים הרות.

מכשיר Dexcom G7 מציע דרך יעילה יותר לסייע למשתמשים להגיע לכדי רמת שליטה גבוהה יותר בסכרת, כך שיוכלו לנהל את המחלה עם מידה רבה יותר של בטחון יום יום. המכשיר בעל הפרופיל הנמוך, הניתן ללבישה, מתחמם מהר יותר מכל מכשיר אחר לניטור גלוקוז מתמשך הקיים בשוק, או קולטן, ללא צורך במחטים לדקירת האצבע. מכשיר Dexcom G7 מציע גם סט של התרעות הניתנות להתאמה אישית, אשר יוכל להתריע על רמות סוכר גבוהות או נמוכות, ולסייע למשתמשים להישאר זמן ארוך יותר בטווח הרצוי. יכולת הניטור והדיווח מרחוק המובילות בתעשייה גם מאפשרות למשתמשים להישאר מחוברים לקרובים להם ולצוותי הטיפול בכל עת, מכל מקום.

“היום הוא ציון דרך מדהים לחברה שלנו ולסובלים מסכרת באירופה,” אומר קווין סייר, יו”ר, נשיא ומנכ”ל חברת Dexcom. “פלטפורמה חדשה זו מציעה ניטור גלוקוז מתמשך עוצמתי בצורה בלתי רגילה, פשוט לשימוש וכזה המספק למשתמשים בו נתוני סוכר מבוססים ומועילים על גבי צג אחד, אשר מסייעים להם לצמצם את זמן ניהול המחלה ובכך מפנה להם יותר זמן לעשות את מה שהם אוהבים. מכשיר Dexcom G7 עושה שימוש בכל היתרונות של G6 ומשדרג אותם אף יותר”.

תכונות חדשות במכשיר Dexcom G7:

*קטן יותר ב-60%, כוללני, מוצנע לביש, פותח בשיתוף עם חברת Verily.

*זמן חימום חיישן: 30 דקות, מהיר יותר מכל מכשיר ניטור גלוקוז מתמשך בשוק.

*12 שעות להחלפת חיישנים משומשים לטובת מעבר חלק יותר בין זמני הפעילות.

*אפליקציה ניידת מעוצבת מחדש ופשוטה יותר, המשלבת את Dexcom Clarity.

*הגדרות התרעה משופרות לטובת יכולת הצנעה משופרת.

*קולטן אופציונלי מעוצב מחדש – קטן יותר, עם תצוגה חיה וקלה יותק לקריאה.

*חיבור ישיר ל-Apple Watch (תוכנה להשקה עתידית).

תכונות Dexcom G6 הנכללות ב-Dexcom G7:

*ללא מחטי אצבע, סריקה או כיול.

*קריאת גלוקוז בזמן אמת הנשלחת אוטומטית למכשיר תצוגה מתאים.

*נועד ללבישה על חלקה האחורי של הזרוע ועל הבטן לגילאי שנתיים ומעלה, או מעל הישבן לגילאי שנתיים-17.

*שילוב באקוסיסטם ניטור הגלוקוז המתמשך הגדול ביותר בעולם.

*ניטור מרחוק, המאפשר למשתמש לשתף את נתוני הסוכר עם עד 10 עוקבים.

דיוק וביצוע מוכחים של 4Dexcom.

חברת Dexcom עובדת בצמוד גם עם שותפיה המייצרים משאבות אינסולין, על מנת לשלב את מכשיר Dexcom G7 במערכי משלוח האינסולין האוטומטיים במהירות האפשרית.

“בשני העשורים האחרונים, חברת Dexcom הינה אחת מהמובילות והחלומות בקידום טכנולוגיית ניטור גלוקוז מתמשך בזמן אמת”, אומר פרפ’ פרתה ס. קאר, OBE מסדר האימפריה הבריטית, יועץ מומחה לאומי, סכרת בשירות הבריאות הלאומי באנגליה ואנדוקרינולוג יועץ בנאמנות בתי החולים של שירות הבריאות הלאומי בפורטסתמות’. “בזכות התכונות המשופרות ויתר הפשטות, אנו מקוים כי מכשיר Dexcom G7 יקל על ניהול מחלת הסכרת הן לחולים והן למטפלים, דבר חשוב במיוחד לאור העובדה שאנו מזהים יותר ויותר הוכחות ליתרונות ניטור גלוקוז מתמשך בקרב אוכלוסיות רחבות יותר של חולי סכרת”.

חברת Dexcom מצפה ליזום את השקת מכשיר Dexcom G7 באירופה בשבועות הקרובים. החברה מתכננת גם לחשוף אלגוריתם ניטור גלוקוז מתמשך מעודכן בשנת 2022, אשר יהווה את הבסיס לצעד הבא בביצועי חיישן ניטור גלוקוז מתמשך.

חברת Dexcom הגישה הודעת טרום שיווק 510 (k) מקיפה למנהל המזון והתרופות האמריקני לצורך ביקורת רגולטורית של מערכת Dexcom G7 לניטור גלוקוז מתמשך. זאת, בהתאם לבקרות iCGM מיוחדות ברבעון האחרון של שנת 2021.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version