מיקרושר מקבלת מימון של 15 מיליון דולר מקרן אווניו קפיטל לפתרונות בני קיימא

EverSmart של Microshare, קרדיט: יח״צ

התרחבות אגרסיבית מתוכננת בהגדלת שטח נתונים של בניין חכם ו-ESG

Microshare מספקת פתרונות נתונים של Smart Building  לכמה מהחברות הגדולות בעולם עם שורה תחתונה כפולה דרמטית: חיסכון בעלויות וקיימות

Microshare Inc ספקית מובילה של פתרונות נתונים של Smart Building לחברות רב-לאומיות ומוסדות במגזר הציבורי, סגרה מימון של 15 מיליון דולר מקרן Avenue Sustainable Solutions, L.P., , הרכב של  Avenue Capital Group לתמיכה בחברות הפועלות להביא לעולם בר קיימא יותר.

חבילת המתקנים החכמים EverSmart של Microshare מסייעת לארגונים גלובליים כמו GlaxoSmithKline, Aramark ו- Rent-A-Center להרגיע את כוח העבודה, הדיירים והלקוחות לגבי הבטיחות של חללים פנימיים תוך הפקת יעילות תפעולית וכן תובנות נתונים המעודדות את ESG (סביבה | חברתית | ממשל) ביצועים.

רון רוק, מנכ”ל Microshare ומייסד שותף אמר: “ההשקעה של קרן הפתרונות הקיימים Avenue מהווה הצבעת אמון גדולה באופי הטרנספורמטיבי של פתרונות EverSmart שלנו. ככל שהמגפה תירגע בתקווה, היכולת שלנו ליצור נתונים שבהם אף אחד מהם לא היה קיים מעולם לא הייתה רלוונטית יותר כאשר עובדים ודיירים התמודדו עם חששות חדשים לגבי חללים פנימיים, וחברות שוקלות מחדש את טביעת הרגל הנדל”נית שלהן ומתמודדות עם ציפיות גלובליות חדשות בנושאי אקלים וסוגיות ESG אחרות”.

“Microshare הוא התאמה טבעית לאסטרטגיה שלנו”, אמר שון קולמן, מנהל שותף של קרן פתרונות בני קיימא Avenue. “אנו נרגשים לתמוך באסטרטגיה של Microshare כדי לטפל בביקוש התאגידי הגובר לשיפורים בבניית יעילות אנרגטית וצריכת מים, שניהם שיקולים קריטיים לעתיד בר קיימא”.

Microshare שבסיסה בפילדלפיה מספקת פתרונות חישה כשירות ללקוחות במגזרי נדל”ן מסחרי, תאגידים, בריאות, ייצור ותרופות. החברה זכתה לתשומת לב בינלאומית עבור הציוד הלביש האוניברסלי למעקב אחר מגע שהציגה בתחילת המגפה, פתרון שנחשב למניעת התפרצויות גדולות בתעשיות ייצור חיוניות כמו תרופות ולוגיסטיקה.

Microshare תשתמש בכספים כדי להרחיב את צוותי המכירות והפיתוח שלה, להגדיל את עסקיה בצפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון, ולבסס את שרשרת האספקה המורכבת ואת קשרי המשווקים העומדים בבסיס מאמציה לפרוס את פתרונות הנתונים שלה בקנה מידה גדול.

הפתרונות של Microshare יוצרים את הנכסים של לקוחות  Digital Twins בעולם האמיתי ומאפשרים החלטות טובות יותר על מערכות תפעוליות והנתונים כדי ליידע ולתדלק יוזמות קיימות משפיעות.

החברה הגיעה לאחרונה למספר הסכמי אבן דרך, ביניהם:

*הסכם עם Aramark, חברת ניהול המתקנים הגדולה בארה”ב, עבור Microshare לספק את עמוד השדרה הטכנולוגי של פתרונות AIWX Connect Predictive Cleaning solutions שלה, הנפרסים כעת בבתי חולים גדולים, אצטדיונים ותשתיות אחרות;

*הסכם עם ממשלת בריטניה ואוניברסיטת לידס על בדיקה של ציוד לביש לאיתור קשר שלה להפחתת זיהומים בעשרות מסגרות לטיפול בקשישים;

*חידוש חוזים גלובליים למעקב אחר קשר אוניברסלי עבור מפעלי הייצור של GSK ברחבי העולם, מתקני המטה של  Rent-A-Center ומספר לקוחות נוספים במגזרי האנרגיה/לוגיסטיקה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version