מיקרוסופט ולינקדאין חושפות שורה של פיתוחים ופיצ’רים חדשים

Image by efes from Pixabay

מיקרוסופט ולינקדאין חושפות היום (ה’) שורה של פיתוחים ופיצ’רים הקשורים לעולם העבודה ההיברידי, בין היתר: רמקולים ייעודיים ל -Microsoft Teams מבוססי בינה מלאכותית, תוספות לפלטפורמת חוויית העובד Viva, שהושקה בתחילת השנה, תוספות לתיבת הדואר Outlook, אפשרויות סינון משרות חדשות בלינקדאין ועוד

הקורונה טילטלה את עולם העבודה המודרני באופן עמוק כל כך, ויש שטוענים כי המעבר לעבודה מרחוק הוא אחד השינויים המשמעותיים ביותר בתרבות העבודה מאז המהפכה התעשייתית. כדי להבין כיצד שינוי זה משפיע על עולם העבודה, עורכת מיקרוסופט ב-18 בחודשים האחרונים שורה של מחקרים וסקרים פנימיים באופן קבוע ושיטתי.

מיקרוסופט מפרסמת היום את החלק השלישי בדו”ח Work Trend Index, החושף תובנות מכ-160 אלף עובדים בלמעלה מ -100 מדינות ברחבי העולם. על פי נתוני החברה, ב-18 החודשים האחרונים העסיקה באופן מרוחק כ- 160 אלף עובדים ב-100 מדינות ברחבי העולם ואף קלטה באופן מרוחק למעלה מ-25 אלף עובדים חדשים, למרות האתגר – 90% מעובדי החברה מדווחים כי הם מרגישים שהם נמצאים בתקופת שיא של כל הזמנים.

אך אין כל ערובה שמגמה זו תימשך לעד. מדד המגמות העולמי שפרסמה מיקרוסופט בשנה שעברה מעלה פרדוקס, בין העובדים שמעוניינים להמשיך ולעבוד מרחוק (73%) לבין אלה שהיו שמחים לחזור למשרד (67%). פרדוקס היברידי זה הינו “הנורמלי החדש” שלנו, והיכולת שלנו לגשר עליו תהיה מאתגרת ללא הכנה. מציאת האיזון היא משימה מורכבת. מהמחקר של מיקרוסופט עולה כי עובדים משתוקקים לזמן אישי עם הצוות שלהם, אך בד בבד, רוצים לשמור על גמישות בעבודה מרחוק. למרבה ההפתעה, 58% מהעובדים שהעידו שבכוונתם לעבוד בעיקר במשרד, או לחילופין אלה שהעידו שבכוונתם לעבוד בעיקר מהבית עושים את זה מאותה הסיבה בדיוק – לשמור על מיקוד. 45% מהמנהלים מתכננים לבלות יותר במשרד מאשר עובדים שאינם מנהלים (39%). 

עבודה היברידית יכולה להיות קשה ותובענית. עובדים מרחוק מוצאים את עצמם עובדים מסביב לשעון, אך הם מתארים שהם מרגישים בלתי נראים. לעומתם עובדים שמגיעים לעבודה, אינם מצוידים לנהל פגישות היברידיות באופן אפקטיבי. ממחקר של פרוסט וסאליבן עולה כי מתוך כ-60 מיליון חדרי ישיבות ברחבי העולם, רק 8% מהם מצוידים בציוד היקפי לשיחות ווידאו, חומרה, תוכנה או ריהוט מתאימים. מצב זה מקשה מאוד על עבודה היברידית ויוצר חוויה גרועה עבור משתתפים מרוחקים.

מיקרוסופט זיהתה שלושה עקרונות, שיסייעו לארגונים להבטיח עבודה אפקטיבית ובסיס איתן לתרבות עבודה גמישה:

מיקרוסופט מכריזה על קטגורית מוצרים חכמים חדשה עבור Microsoft Teams 

סביבת עבודה גמישה ומאובטחת עבור צוותי עבודה היברידיים

אפקטיביות גם בעבודה מרוחקת

Microsoft Viva מגיעה לכל מקום

שורה של הכרזות משמעותיות בלינקדאין, הרשת החברתית המקצועית הרחבה בעולם

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version