חדשות

מוקדי השירות בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים עוברים לפלטפורמת ה CRM המתקדמת בעולם – סיילספורס

המערכת תאפשר קפיצת מדרגה נוספת בחוויית השירות מול הלקוחות של קבוצת הראל וצפויה להכניס למערך השירות תהליכים מתקדמים וחדשניים, תמונת לקוח אחידה ושקופה, חיבור בין מערכות שונות, גמישות תפעולית וממשק נוח למשתמש

המערכת תאפשר קפיצת מדרגה נוספת בחוויית השירות מול הלקוחות של קבוצת הראל וצפויה להכניס למערך השירות תהליכים מתקדמים וחדשניים, תמונת לקוח אחידה ושקופה, חיבור בין מערכות שונות, גמישות תפעולית וממשק נוח למשתמש

מוקדי השירות בהראל ביטוח ופיננסים, מטפלים בעשרות אלפי שיחות מדי , אשר נותנים מענה במגוון המוצרים הנרחב לרבות ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח אלמנטרי, חיסכון ארוך טווח ועוד.     

בפרויקט משותף של חטיבת הדיגיטל והשירות והראל משמר מחשבים, הזרוע הטכנולוגית בקבוצת הראל וסיילספורס ישראל, הושקה השבוע המערכת בשני מוקדים ואשר עתידה להשתלב בכלל המוקדים בחודשים הקרובים. 

המערכת החדשה תכלול תהליכים ורכיבים מתקדמים וחדשניים, לרבות:

שי גלילה, מנכ”ל הזרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: “מערכת CRM סיילספורס פותחה על מנת לתת מבט של  360 מעלות על המבוטחים והעמיתים ובמטרה לטייב את תחום השירות והמכירות במסגרת פלטפורמה אחת. בנוסף, דאגנו לייצר חווית לקוח הוליסטית שתיתן לנציג תמונה מלאה על המבוטח או העמית ללא צורך במידע נוסף ממנו. עוד הוסיף גלילה: “זו מערכת מתקדמת ביותר שתאפשר לנציגים לייעל את מערך השירות שלנו עוד יותר, על ידי יצירת קשר ישיר, מעמיק ומותאם אישית עם כל מבוטח ועמית”. 

נטע גנצין ולמר, סמנכ”לית שירות הלקוחות בחברת הראל: “אנו שמחים להכריז על הטמעת Salesforce כמערכת ניהול קשרי לקוחות(CRM) החדשה שלנו, המציעה שורה של יישומים חדשניים, לרבות אוטומציה מתקדמת של תהליכים, ראיית לקוח אחידה ושקופה, אינטגרציה חלקה עם מערכות קיימות, גמישות תפעולית וממשק משתמש אינטואיטיבי. שדרוג זה מסמל את המחויבות הבלתי מתפשרת שלנו לספק חוויות שירות יוצאות דופן ללקוחותינו. השאיפה שלנו שהמערכת תסייע להוביל את הנציג למתן מענה מקצועי ואישי עבור הפניה שהגיעה למוקד השירות, מה שיתרום ליצירת חווית לקוח הוליסטית וסגירת מעגל טיפול שלמה”.

איתי מרגלית, סגן נשיא אזור ומנהל הפעילות העסקית של סיילספורס ישראל: “אנו רואים בקבוצת הראל שותפה אסטרטגית ושמחים על מתן האמון ועל הבחירה שלה בפלטפורמה המתקדמת שלנו לניהול קשרי הלקוחות. המערכת תספק למחלקות השירות, כמו גם ללקוחות הראל, נקודת מבט הוליסטית על הצרכים שלהם, ותאפשר להם לבנות מערכת יחסים אמינה יותר ומותאמת אישית. בחירה זו מציבה את הראל עם הפנים לעידן של שירות פרסונלי וחכם, מבוסס בינה מלאכותית”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן