לראשונה – משלוח מסחרי בהיקף 440 ק”ג לטוגדר

קרדיט צילום: Together Pharma

במטרת להפיץ מוצרי קנאביס רפואי תחת מותג Together בגרמניה

ערוץ המכירה בין אוגנדה לגרמניה מהווה מקור הכנסות  נוסף, שאינו תלוי בפעילות בישראל, והוא מהווה שוק פוטנציאלי ענק הנמצא בתחילתו.

ישנה חשיבות רבה לכניסה מוקדמת לגרמניה ולמדינות נוספות באירופה בהיבט רכישת נתחי שוק קיימים וחדשים.

חברת הקנאביס הרפואי טוגדר מדווחת כי היא החברה הישראלית הראשונה והיחידה שהשלימה משלוח מסחרי של קנאביס רפואי מאפריקה למדינה באיחוד האירופאי. במהלך מוצאי שבת שלחה החברה משלוח אווירי מסחרי ראשון בהיקף של 440 ק”ג לחברת Cantourage, חברה גרמנית מנוסה בייבוא קנאביס רפואי לגרמניה בעלת מתקן ייצור בתקן EU-GMP. 

ניסים ברכה, מנכ”ל טוגדר ציין: “טוגדר הופכת לחברת קנאביס עם נוכחות בינלאומית. המשלוח לגרמניה מהווה עבורנו אבן דרך חשובה במסחור הזנים שלנו לגרמניה בפרט, ולאירופה בכלל. אספקת קנאביס רפואי מאוגנדה לגרמניה היא פריצת דרך ברמה העולמית, ותוצאה של עבודה קשה ומורכבת שהובלנו בשנתיים האחרונות, מהקמת החווה, הסמכתה ומימוש הסכמים מסחריים. אנחנו בוחנים הרחבה של היקף וסוגי הזנים שנספק בהמשך מאוגנדה, כיון שזהו ערוץ מכירה עם פוטנציאל עצום, הן בהיבט המסחרי, הן במיתוג של החברה בשווקים הבינלאומיים”.

בכוונת החברה הגרמנית להפיץ את המוצרים הסופיים בבתי המרקחת ברחבי גרמניה, תחת מותג Together. הזנים במשלוח, הם מסוגGlueberry O.g (משווק בארץ תחת המותג “אור”) וכן Powerplant (משווק בארץ תחת המותג “חן”) שניהם בקטגוריית הזנים בעלי מרכיב THC גבוה. דוגמה לאריזת המוצר שיימכר בגרמניה:

קרדיט צילום: Together Pharma

במתקני החברה מגודלים כעת כמויות משמעותיות של תוצרת הן לשוק הגרמני והן לשוק הישראלי ובכוונת החברה להמשיך ולשלח קנאביס רפואי מאוגנדה לגרמניה ולישראל באופן שוטף, על פי הביקוש. 

בגרמניה, מדינה בעלת אוכלוסייה הגדולה פי 8 מישראל, נצרך במהלך שנת 2020 כ-10 טון קנאביס רפואי. זאת בהשוואה לישראל, שבה, ע”פ נתוני היחידה לקנאביס רפואי, בשנת 2021 היקף הצריכה צפוי לעמוד על למעלה מ-40 טון. שוק הקנאביס הגרמני נמצא כאמור בראשיתו, כך שהכניסה המוקדמת של טוגדר פארמה לשוק זה, תחת מותג Together מהווה יתרון תחרותי חשוב לרכישת נתחי שוק קיימים ועתידיים. כמו כן, עלויות הייצור באוגנדה זולות משמעותית מעלויות הייצור בישראל ובשאר אירופה, דבר שיאפשר למותגים שימכרו בגרמניה, תחרות חזקה למותגים האחרים שמשווקים כיום בטריטוריה זו. למיטב ידיעת החברה, גרם קנאביס רפואי הנמכר לבית המרקחת בגרמניה עומד על כ-9 יורו, הגבוה משמעותית ממחירו של 1 גרם קנאביס רפואי הנמכר לבתי המרקחת בישראל.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version