חברת Concentrix Corporation (NASDAQ: CNXC), מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיה והשירותים, הודיעה על מינויה של טאה רולינגר וייס למנהלת הפיתוח העסקי של החברה בישראל. Concentrix נכנסה לאחרונה באופן רשמי לשוק הישראלי בעקבות השלמת הרכישה של חברת מיקור החוץ Webhelp שכבר פעילה בישראל.
לפני שהצטרפה ל-Concentrix כיהנה רולינגר וייס כמנהלת מחלקת ארגון ושיטות ומחלקת תמלול ואנליזה בחברת ‘תקשוב’ – הספקית הגדולה בישראל של שירותים בתחום מוקדי השירות והמכירות במודל של מיקור חוץ. כן שימשה בעבר כמנהלת מחלקת שירות לקוחות ו-Pre sales של חברת Tenengroup, חברת e-commerce גלובלית המתמחה בשוק האופנה. טאה צמחה בחברות תקשורת וצברה ניסיון רב בעולמות שירות ותפעול בחברת yes וחברת פלאפון, לאחר שהחלה כנציגת שירות ושימור והתקדמה לתפקידים ניהוליים בכירים.
Concentrix מתכננת, בונה ומפעילה פתרונות משולבים באופן מלא בהיקפים גדולים ובמהירויות גבוהות לכל רוחב הארגון. החברה מסייעת ליותר מ-2,000 ארגונים, כולל ארגונים רבים מרשימת 500 החברות הגדולות בעולם של פורצ’ן, לפתור את האתגרים העסקיים הקשים ביותר שלהם, Concentrix מעסיקה 440,000 עובדים שמשרתים לקוחות ב-6 יבשות, יותר מ-70 מדינות ולמעלה מ-150 שפות ומחזורה השנתי הגיע ב-2023 ל-7.11 מיליארד דולר.
Concentrix מספקת מגוון שירותים ופתרונות שיוצעו עתה גם בישראל וביניהם: עיצוב חוויות מותג, בניה ופריסה רחבה של טכנולוגיות AI מאובטחות והפעלת אופרציות דיגיטליות שמספקות חוויה עקבית עם גוון מקומי.
בספטמבר 2023, Concentrix שילבה את פעילותה עם פעילות Webhelp, מובילת שוק מוכרת, המתמחה בשירותי חוויית לקוח, מכירות, שיווק ותשלומים, בעסקה של 4.8 מיליארד דולר. Webhelp, חברה צרפתית פרטית שנוסדה בשנת 2000, היתה ספקית חוויית הלקוח הגדולה באירופה ודורגה בין ארבע החברות המובילות בתחומה בעולם בחמש השנים האחרונות.
Concentrix השיקה את פעילותה בישראל תחת השם הקודם Webhelp בתחילת 2022, ומינתה את עינת בנימיני כמנהלת שתיפתח את השלוחה המקומית ותעמוד בראשה. מאז יסוד השלוחה הישראלית תחת הנהגת בנימיני, החברה צמחה בשוק המקומי ויצרה יותר מ-100 מקומות עבודה. החברה מספקת מגוון שירותים לשלוחות מקומיות של חברות גלובליות, ביניהם: ניהול מוקדים טלפוניים, ניהול שירות לקוחות, ניהול מדיה חברתית, מתן תמיכה טכנית, ניהול ההון האנושי, וכן אספקת שירותים טכנולוגיים דוגמת שירותי תקשורת מבוססי טלפון, וידאו, טקסט וכדומה.
עינת בנימיני, מייסדת ומנהלת Concentrix ישראל, מסרה: “הניסיון העשיר של טאה בתחום מוקדי השירות והמכירות במודל של מיקור חוץ יסייע לנו להרחיב את פעילותנו העסקית בישראל, להגדיל את מצבת הלקוחות ואת היקף השירותים שהם ירכשו מאתנו. באקלים העסקי הנוכחי, ייעול אופרציות של מותגים והצעה של חוויית לקוחות מעולה היא אסטרטגיה חיונית עבור ארגונים. אנו מאמינים שטאה תמלא תפקיד מפתח שיסייע ל-Concentrix לממש מגמה זו”.