חברת Workiz גייסה 40 מיליון דולר לפיתוח הפלטפורמה שמשנה את פני תעשיית שירותי הבית בצפון אמריקה

Workiz team, קרדיט: אייל טואג

וורקיז השיקה מערך חדש של אוטומציות שחוסכות זמן וכוח אדם לבעלי עסקים, לרבות שליחת תזכורות ללקוחות שטרם שילמו, בקשה לכתיבת ביקורת על נותן שירות, ועוד

חברת הסטארט-אפ Workiz השלימה סבב גיוס C בהיקף של 40 מיליון דולר. הגיוס בוצע בהובלת קרן Lead Edge Capital, בהשתתפות G Squared ו- La Maison ובתמיכת המשקיעים הקיימים New Era, Magenta Venture Partners ו- Maor Investments. Lead Edge Capital השקיעה בכמה מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם כולל עליבאבא, ספוטיפיי, אסאנה ו-Toast. סך ההשקעה בוורקיז מאז הקמתה מסתכם כעת ב-60 מיליון דולר.

הפלטפורמה מאפשרת לנותני שירות בתחום תחזוקת הבית כמו שרברבים, חשמלאים, טכנאים, שיפוצניקים, מתקיני דלתות, מנעולנים ועוד לנהל את כל פעילותם באמצעות האפליקציה, כולל תזמון עבודות, תקשורת בצוות ועם לקוחות, ניהול משימות ומלאי, הוצאה ומשלוח של חשבוניות, קבלת משוב מלקוחות ומדידת הביצועים של הצוות. חברות יכולות להיעזר בוורקיז כדי לקבוע לוחות זמנים לכל אחד מהעובדים ולראות איפה כל אחד מהם נמצא, כמו גם לקבל תמלולים של שיחות עם לקוחות במקרה הצורך. למעלה מ-100 אלף נותני שירות בארה”ב ובקנדה משתמשים בוורקיז, שמטפלת בהיקף עסקאות של מיליארדי דולרים מ-17 מיליון לקוחות קצה שונים. 

בעקבות הזינוק בביקוש לשירותים לבית בתקופת הקורונה והצורך של בעלי עסקים לנהל את העבודה ביעילות, החברה רשמה צמיחה של מאות אחוזים בשנתיים האחרונות והיא מעסיקה כיום יותר מ-80 עובדים בארה”ב ובישראל. כעת וורקיז מציעה לעסקים לחסוך עוד זמן וכסף על פעולות שבשגרה דורשות מספר שעות עבודה מדי יום. מערך האוטומציות החדש מאפשר, בין היתר, לשלוח תזכורות ללקוחות על תשלומים שטרם בוצעו ולפנות ללקוחות מרוצים למתן סקירה חיובית ברשת. ניתן גם להיעזר באוטומציות כדי לקבוע פגישות באמצעות לינק ייעודי מחוץ לשעות הפעילות, או כשהמוקד הטלפוני עמוס, כמו גם לשמר לקוחות קיימים, למשל דרך חלוקת קופונים. 

הסטארטאפ הוקם בשנת 2015 על ידי עידן קדוש וארז מרום, שעבדו לאחר שירותם הצבאי כמנעולנים בקליפורניה, ביחד עם סער קוכנוביץ, סמנכ״ל הפיתוח בחברה. קדוש ומרום הכירו את הקשיים של אנשי המקצוע בארה”ב הן כנותני שירות בעצמם והן כמפרסמים ויועצים לעסקים דומים, והחליטו לפתח את הפלטפורמה שתיתן לקשיים אלה מענה באופן קל לתפעול, שגם מותאם לצרכים של כל עסק. החברה פועלת במודל SaaS וגובה דמי מנוי חודשיים. כספי ההשקעה ישמשו לגיוס כוח אדם שיסייע להרחבת פעילותה בצפון אמריקה ובישראל. 

עדי (דידי) עזריה, מנכ”ל Workiz, לשעבר ממייסדי היוניקורן סייסנס: “הצמיחה המהירה של החברה מעידה על הצורך של ספקי שירותים ביתיים בניהול נבון של פעילותם. אנו מרחיבים כעת את הפלטפורמה עם אוטומציה שמחליפה פעולות רבות שגוזלות זמן יקר מעסקים בכדי לאפשר לאנשי המקצוע להתרכז בעבודתם עם מינימום הסחות דעת. עסקים המצטרפים לשירות מדווחים על צמיחה של עשרות אחוזים בכמות הביקורות החיוביות שהם מקבלים.״

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version