חדשות

חברת Assured Allies חתמה על הסכם שותפות עם ענקית הפנסיה האמריקאית CalPERS

החברה תסייע לאמריקאים להזדקן בכבוד ולהמנע מהתדרדרות לתלות בעזרה סיעודית

חברת האינשורטק Assured Allies, שמפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המשלבת פתרונות פינטק ותוכניות בריאות במטרה לעזור לאוכלוסיה המבוגרת להזדקן בכבוד, חתמה על הסכם שותפות רב שנתי עם CalPERS, קרן הפנסיה הציבורית הגדולה בארה”ב. במסגרת ההסכם, 45 אלף מבוטחים סיעודיים של CalPERS יהיו זכאים להשתתף בתכנית AgeAssured של החברה לתקופה של לפחות 5 שנים.

AgeAssured הינה פלטפורמה טכנולוגית מותאמת אישית, אשר מיועדת לאפשר למבוגרים להמשיך לחיות באופן עצמאי בבתיהם. החברה משתמשת במודלי חיזוי המבוססים על מחקר קליני מעמיק ועל המידע החדשני ביותר בתחום הזקנה, כדי לזהות מבוטחים הנמצאים בסיכון הגבוה ביותר להתדרדר למצבים של תלות בעזרה סיעודית. בשילוב עם מודלים פיננסים אקטוארים מתקדמים, התוכנית מספקת התערבויות מניעתיות לטיפול במבוטחים, על-מנת לסייע להם להישאר עצמאיים זמן רב ככל האפשר.

התוכנית הושקה בארה”ב בשנת 2020 והביאה לחיסכון משמעותי לחברות הביטוח ולשיפור איכות חייהם של המבוטחים. התכנית הראתה יעילות של 10% בהפחתה של תשלומי תביעות בגין צרכים סיעודיים – חיסכון משמעותי עבור חברות ביטוח אשר משלמות מיליארדי דולרים בשנה עבור שירותים סיעודיים למבוטחים. קרן CalPERS פועלת קרוב למאה שנים ומפעילה תוכניות פרישה ובריאות למיליוני עובדי ציבור והוראה בקליפורניה, והיקף נכסיה נאמד בכחצי טריליון דולר.

רועי נהיר, מייסד משותף ומנכ”ל Assured Allies: “אנו גאים בכך ש-CalPERS בחרה להפקיד בידינו את רווחת המבוטחים שלה. שותפות אסטרטגית זו היא אבן דרך משמעותית עבורנו המעידה על כך שהטכנולוגיה והמוצרים שלנו מייצרים ערך אמיתי, ברמה היומיומית, הן למבוטחים והן לחברות הביטוח.״

״עם השקת השותפות עם CalPERS, פלטפורמת AgeAssured משרתת כעת למעלה מ-130 אלף מבוטחים סיעודיים בשיתוף עם חברות הביטוח המובילות בארה״ב״ הוסיף נהיר.״המשימה שלנו כחברה היא לעזור לכמה שיותר אנשים להזדקן בכבוד. השותפות עם CalPERS תאפשר לנו לסייע לעשרות אלפי אנשים נוספים בשנה, ומשקפת את הביקוש המשמעותי לפתרונות הטכנולוגיים החדשניים שלנו בתחום הביטוח הסיעודי.״

מוצר נוסף של החברה, NeverStop, הוא פלטפורמה המאפשרת לחברות הביטוח ליצור דור חדש של מוצרים פנסיוניים המעודדים מבוטחים לתכנן ולהשקיע מאמצים בהזדקנות מיטבית ובכך לחסוך בעלויות סיעודיות עתידיות. ייחודם של המוצרים בכך שבנוסף לתשלום קצבה בשנות הפרישה, הם מסייעים למבוטחים להגיע לגיל מבוגר במצב הטוב ביותר עבורם ומספקים כיסוי ביטוחי סיעודי. המוצרים של NeverStop משלבים בתוכם מערכת לחיתום דיגיטלי ותוכנית בריאות (wellness) אישית, מוכחת-מדעית, המציעה למבוטחים הזדמנות להגדיל את הכיסוי הביטוחי לצד הפחתת הסיכון לכך שיזדקקו לסיעוד בעתיד. טכנולוגיית החיתום הדיגיטלי החדשנית של החברה פועלת בזמן-אמת ומאפשרת לחברות הביטוח לבטח מבוגרים שבעבר היו נדחים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן