חברת הפינטק Bluevine מתרחבת להודו

שרון פלג, סמנכ״לית משאבי אנוש בלו ווין, צילום: מרב רביץ מושל

החברה הפועלת להעצמת עסקים קטנים ובינוניים באמצעות פתרונות בנקאיים חדשניים מתרחבת להודו ותעסיק עובדים בבנגלור. בשלב הראשון החברה תעסיק כ-60 עובדים בתפקידי אופרציה, שירות לקוחות, וניהול סיכונים.

הודו היא המדינה השלישית לחברה אשר לה סניפים בישראל ובמספר מוקדים בארה״ב.

ההחלטה להקים את מרכז הפיתוח דווקא בהודו נובעת מרצון לגשת לקהלים חדשים של כוח אדם איכותי, להרחיב את פוטנציאל הכישורים הנמצא בחברה ונועדה בין היתר להביא רוח חדשה ורב תרבותיות לחברה.

Bluevine הוקמה בשנת 2013 בתל אביב, ע״י אייל ליפשיץ, המשמש כמנכ״ל וניר קלר המשמש כמנהל הסניף הישראלי של החברה ו-CTO. מטרת החברה להעצים עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות פתרונות בנקאיים חדשניים שמותאמים לצרכים של העסקים הקטנים. החברה מעסיקה כיום כ-500 עובדים בישראל ובארה״ב, ואף מגייסת בימים אלה עובדים למרכז הצפוני החדש. מאז הקמתה החברה העניקה אשראי בהיקף של 13 מיליארד דולר, למעל 430,000 לקוחותיה.

שרון פלג, סמנכ״לית משאבי אנוש, bluevine: ״ההתרחבות של bluevine להודו היא צעד משמעותי מאוד עבורנו – שמראה על צמיחת החברה ברחבי העולם. תהליך הקמת המרכז החדש הובל במעורבות משמעותית של הצוות הישראלי. בדגש על גיוס, התנעה וליווי כל התהליך, פעלו להקים את המרכז, לדאוג לעובדים מהודו ולייצר שיתוף פעולה מיטבי עם העובדים בסייט בישראל והעובדים ברחבי ארצות הברית״.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version