היטאצ’י אנרג’י תומכת בצעד ענקי בהולכת האנרגיה של גרמניה

Hitachi Energy 2022

מערכת ההולכה ®HVDC Light תוליך כמויות עצומות של אנרגיה מתחדשת עבור כ- 5 מיליון משקי בית ותעזור לגרמניה להשיג את יעד ניטרליות הפחמן שלה לשנת 2045

היטאצ’י אנרג’י Hitachi Energy, מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה ברת קיימא לכולם, הודיעה היום כי זכתה בהזמנה גדולה מ-TenneT ו-TransnetBW, שניים מארבעת מפעילי מערכות ההולכה בגרמניה, לספק פתרון הולכה עבור המתח הגבוה SuedLink DC4חיבור זרם ישר (HVDC) בין צפון ודרום הארץ.

SuedLink DC4 הוא אחד מפרויקטי רשת החשמל והולכת האנרגיה החשובים ביותר בגרמניה. הוא ימלא תפקיד מכריע בהולכת האנרגיה של גרמניה, יאפשר הפחתת השימוש בדלקים מאובנים ויסייע למדינה להשיג ניטרליות פחמן עד 2045.*1

באמצעות שימוש בטכנולוגיית  ®Hitachi Energy’s HVDC Light פרויקט SuedLink DC4  יעביר עד 2,000 מגה וואט של חשמל נטול פליטות, המספיק כדי הפעלת 5 מיליון משקי בית בגרמניה.*2הקישור יוליך חשמל ביעילות ל-550 ק”מ מתחת לאדמה, ב-±525 קילוולט, ויעביר אנרגיית רוח מצפון לדרום תעשייתי, או לחילופין אנרגיה סולארית מדרום לצפון בעת ​​הצורך.

“אנו גאים לשחק תפקיד מכריע בהשקעה חשובה מאוד זו במעבר של גרמניה לאנרגיה מתחדשת ולניטרליות פחמן”, אמר ניקלס פרסון, מנהל עסק אינטגרציית הרשתות של Hitachi Energy . ״HVDC Light היא הטכנולוגיה שמאפשרת העברות של אנרגיה מתחדשת בקנה מידה גדול, הן ביבשה והן מהחוף״.

“SuedLink תהווה את עמוד השדרה של הולכת האנרגיה בגרמניה. עם הענקת מערכת הזרם הישר במתח גבוה DC4 ל-Hitachi Energy, אנו מתקדמים כעת לקראת מימושו של חיבור החשמל החשוב הזה”, אומר טים מאיירג’ורגנס, מנהל התפעול הראשי של TenneT.

Hitachi Energy תספק ל- HVDC Light תחנת ממיר בכל קצה של SuedLink DC4 כדי להמיר מתח AC מרשת החשמל לזרם DC לצורך מסירה דרך הקישור, וחזרה לזרם AC לצורך העברה לרשת המקבלת. החוזה כולל מקטעי כבלים בשלוש תחנות כדי להאיץ את זיהוי התקלות בקישור.

כחלק מהמחויבות ארוכת הטווח שלה למעבר האנרגיה של גרמניה, Hitachi Energy זכתה או השלימה לאחרונה הזמנות לפתרונות המשלבים אנרגיה מתחדשת בקנה מידה גדול*3. אלו כוללות את תחנות הממיר ל-HVDC *4NordLink המחבר בין גרמניה לנורבגיה, תחנות הממיר בנות 900 מגה וואט לחיבור חוות הרוח הימית DolWin5 בים הצפוני הגרמני, פתרון הרשת המשולבת Kriegers Flak המחבר את רשתות החשמל הגרמניות. עם שתי חוות רוח ימיות בים הבלטי ודנמרק, ופתרונות חשמל איכותי כדי לאפשר יותר זרימת אנרגיה מתחדשת מצפון לדרום גרמניה.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version