בריאותחדשות

החלה חלוקת ערכות לבדיקת אנטיגן לילדים

עם תום חופשת חג הסוכות ילדים מגיל שנתיים ותשעה חודשים ועד גיל 12 ושלושה חודשים יעברו סבב נוסף של בדיקות אנטיגן * חלוקת הערכות תימשך עד ה 29.9.21

מגן דוד אדום, משרדי החינוך והבריאות ובסיוע השלטון המקומי החלו במבצע לאומי נוסף של חלוקת בדיקות אנטיגן לילדים בגילאי שנתיים ותשעה חודשים ועד גיל 12 ושלושה חודשים (בכלל זה לבעלי תו ירוק). בסך הכל מדובר ב- 1.6 מיליון ערכות. 

חלוקת הערכה לבדיקת האנטיגן מלווה במערך הסברה נרחב, הכולל קמפיין הקורא לציבור ההורים בכלל המגזרים לקחת חלק במבצע הלאומי החשוב הזה.

בתוך כך, עד ליום ה- 29.9.2021 ההורים יגיעו אל עמדות החלוקה של מד”א כדי לאסוף את הערכה. הבדיקה תתבצע על ידי ההורים בבית באופן עצמאי ערב החזרה של ילדיהם ללימודים, מיד עם תום חופשת הסוכות. 

הערכות יחולקו באמצעות מגן דוד אדום ב-160 המתחמים לבדיקות מהירות ברחבי הארץ ובמתחמים ייעודיים שיפתחו. על מנת לחסוך זמן בעמדות החלוקה, ניתן להירשם מראש באתר מד”א בכתובת https://co.mda.org.il/edu/login.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות תלמיד שיימצא חיובי בבדיקה המהירה, יידרש להגיע לבדיקת PCR בעמדות הבדיקה ברחבי הארץ.

המבצע הלאומי לאיתור תחלואה באמצעות בדיקות אנטיגן מהווה חלק משכבות ההגנה שנועדו לשמור על רצף ושגרת לימודים במערכת החינוך לאורך שנת הלימודים הנוכחית. הוא מייצר סביבת לימודים מוגנת ובריאה בעבור התלמידים וצוותי החינוך, ופועל לצמצם את ימי הבידוד שלהם. בד בבד הוא אף ימנע אובדן ימי עבודה יקרים להורים ובכלל למשק הישראלי, בשל הישארות בבית עם הילד השוהה בבידוד. 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן