חדשותסטארטאפ ניישן

בלקסטון משלימה את רכישת Sphera

הספקית המובילה של שירותי תוכנה, נתונים וייעוץ ESG

הודיעה כי קרנות השקעה פרטיות המנוהלות על ידי בלקסטון (NYSE: BX, “בלקסטון”) השלימו את רכישתה שהוכרזה בעבר על ידי Sphera, ספקית מובילה של שירותי תוכנה, נתונים וייעוץ סביבתיים, חברתיים ומשילות (ESG), מ-Genstar Capital. העסקה, שמעריכה את שווי החברה ב-1.4 מיליארד דולר, ממשיכה את התמקדות ההשקעה הנושאית של בלקסטון במגזר ה-ESG ומספקת לספרה הון שיסייע להאיץ את הצמיחה ואת היצע המוצרים שלה.

Sphera, המשתרעת על פני למעלה מ-80 מדינות עם יותר מ-3,000 לקוחות, משלבת את התוכנה שלה כפתרון שירות עם שירותי ייעוץ, שבבסיסם נתונים קנייניים, כדי לתמוך בעסקים ברחבי העולם כדי לנהל ולצמצם את סיכון ה-ESG. תמיכה זו מועברת באמצעות שלושת קווי המוצרים שלה: סביבה, בריאות, בטיחות וקיימות (EHS&S); ניהול סיכונים תפעוליים; וניהול מוצר.

כחלק ממאמצי הצמיחה האסטרטגיים של Sphera, החברה מודיעה גם על מינויה של קימברלי קולב למנהלת משאבי אנוש ראשית. בתפקידה, קולב תהיה אחראית על פיתוח ותמיכה בכוח העבודה הגלובלי של Sphera, כאשר הארגון ימשיך להגדיל את טביעת הרגל שלו ברחבי העולם. היא מביאה לתפקיד למעלה מ-30 שנות משאבי אנוש, ייעוץ ושיווק מחברות טכנולוגיה, שירותים מקצועיים ושירותים פיננסיים, ומילאה תפקידי מנהיגות בכירים בוויטמן-הארט, קבוצת CME ו- XR Trading.

פול מרושקה, מנכ”ל ונשיא Sphera , אמר: “כשאנחנו נכנסים לשלב החדש, אנחנו נרגשים להיות מסוגלים לשתף פעולה עם בלקסטון. ההישגים שלנו עד כה הם תוצאה של מסירות, עבודה קשה ומאמץ של הצוות ב-Sphera . אני גאה לשתף פעולה עם צוות מסור כזה כשאנחנו לוקחים את ספרה, עם ההשקעה והתמיכה של בלקסטון, לשלב הבא. שותפות זו עם הזרקת הון על ידי בלקסטון תאפשר את ההתפתחות הבאה של חדשנות, תחזק את מעמדנו כמובילים ותאפשר לנו לקדם את החזון שלנו לשילוב תוכנות ESG עם נתונים נרחבים ושירותי ייעוץ ברמה עולמית”.

אלי נגלר, מנכ”ל בכיר בבלקסטון, אמר: “אנו נרגשים לשתף פעולה עם פול מרושקה וצוותו כדי לבנות על המומנטום החזק של Sphera  כמובילה מהימנה במרחב פתרונות ה-ESG. אנו מצפים לתמוך בחברה בשלב הבא של מסע הצמיחה שלה כאשר הם ממשיכים להרחיב את היצע המוצרים שלהם ולחדש כדי לשרת בצורה הטובה ביותר את בסיס הלקוחות הגלובלי שלהם”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן