ארי גרגיר, זוכה בפרס של 500,000 דולר בתחרות “פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות”

Forbes Logo

הנשיא לשעבר ביל קלינטון הצטרף באופן וירטואלי לשיחה עם זיו אבירם במהלך האירוע – דן ביזמות, מנהיגות ומחשבות על עולמנו המשתנה ללא הרף

קרן משפחת אבירם (Aviram Family Foundation) שיתפה פעולה עם פורבס (Forbes) באירוח אירוע הפתיחה של “פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות” (Aviram Awards – Tech for Humanity) ושל תחרות הסטארט-אפים. האירוע היה השיא של חיפוש שנמשך חודשים אחר הסטארט-אפים המבטיחים ביותר במזרח התיכון ובצפון אפריקה מבין אלו המציעים שילוב של עסקים נהדרים עם השפעה חזקה על האנושות. באירוע בדובאי, שהגיע לאחר תחרות פיץ’ שנערכה על הבמה בפני הנוכחים, העניקו קרן משפחת אבירם ופורבס את הפרס הגדול לארי גרגיר, מנכ”ל RedC Biotech Ltd שזכה ב-500,000 וכן בליווי של היזם זיו אבירם, מייסד ונשיא הקרן, שישמש עבורו כמנטור. בנוסף, המתחרה שהגיע למקום השני, בארה וואהבה, מייסד שותף ו-CTO של Akyas Sanitation קיבל $100,000; והמסיים במקום השלישי, סער ספרא, מנכ”ל Beewise, קיבל 50,000 דולר.

RedC Biotech, שבסיסה בישראל, מפתחת תהליך תעשייתי חדשני לייצור תאי דם אדומים אוניברסליים (RBC) לעירויי דם מצילי חיים ופלטפורמה ייחודית לטיפולים מתקדמים, עם פוטנציאל שוק עולמי שעומד על למעלה מ-20 מיליארד דולר.

האירוע כלל גם שיחה וירטואלית מיוחדת עם הנשיא לשעבר  ביל קלינטון.

פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות היא היוזמה הראשונה שהושקה על ידי קרן משפחת אבירם, שהוקמה בידי זיו אבירם, המייסד השותף של הפתרונות ששינו את העולם, Mobileye ו-OrCam- ומשפחתו. המשימה של פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות היא לעודד יזמים מבטיחים לשלב עסקים משמעותיים עם תועלת אמיתית לחברה שתשפיע על חייהם של מיליונים.

צוות השופטים הורכב ממנהיגים עסקיים מובילים בעולם כולל זיו אבירם, מייסד ונשיא קרן משפחת אבירם, פאטימה אל ג’אבר, חברת הדירקטוריון של קבוצת אל ג’אבר, סטיבן ברטוני, עוזר עורך מנהל, מייסד, פורבס, כריסטינה הו, ראשת מנהל עסקים, G42 Sports Analytics ודיאנה ווילדה, מייסדת שותפה של Aurora50. התחרות משכה מאות פניות מחברות סטארט-אפ מרחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה. כדי להעפיל לתחרות, הסטארט-אפים נדרשו להוכיח שהם עסק בר-קיימא עם תפיסה מבוססת שמשפיעה לטובה על האנושות, עם פחות מ-5 מיליון דולר בהכנסות כוללות מאז ההקמה, ושהם פועלים מאלג’יריה, בחריין, מצרים, ישראל, ירדן, מרוקו, ערב הסעודית או איחוד האמירויות.

תחרות זו תתקיים מדי שנה והיא נועדה לשמש כקרש קפיצה לצמיחה ארוכת טווח עבור יזמים אלו ולהפוך את הרעיונות שלהם למציאות. לאחר תהליך שיפוט נרחב, שבמהלכו השתתפו המועמדים לחצי הגמר באירוע וירטואלי בו קיבלו אימון ממנטורים שזוהו על ידי פורבס וטיפים כיצד לחדד את הפיץ’ שלהם, צומצם מאגר המועמדים לחמישה פיינליסטים:

באירוע פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות, שהתקיים בדובאי, הוזמנו חמשת הפיינליסטים להציע הצעות בשידור חי על הבמה לפאנל השופטים ולמשתתפים באירוע. במהלך קבלת הפנים של האירוע, קרן משפחת אבירם ופורבס הכריזו על הזוכים הסופיים:

היזם ואיש העסקים זיו אבירם אמר: “גאה להכריז על ארי גרגיר, מנכ”ל RedC Biotech Ltd, מישראל, שהציג רעיון פורץ דרך המספק פתרון משמעותי לפיתוח תהליך גידול תאי גזע מהפכני קנייני בביו-ריאקטורים. התחרות הייתה מסע מאוד מרגש בו נחשפנו למאות סטארט-אפים המשלבים חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת עם תועלת לאנושות שמגיעים מרחבי המזרח התיכון ומדינות צפון אפריקה. אני נפעם מהמחויבות האדירה של היזמים שלקחו רעיונות, פיתחו אותם, ובכוחם ליצור מציאות חיים חדשה שתשפר את העולם בהווה ובעתיד. אני רוצה להודות לשותפים שלנו בפורבס, שעסקו בפרויקט, שיהפוך למסורת שנתית החוגגת חדשנות ומחויבות לעשות טוב”.

“ההצעות שקיבלנו עבור פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות מדגימות את הרוחב והפוטנציאל המדהים של יזמים ברחבי המזרח התיכון וצפון אפריקה”, אמר סטיבן ברטוני, עוזר עורך מנהל, מייסד, פורבס. “הזוכים שבחרנו מדגימים את הרוח החלוצית של הדור הבא של המנהיגים העסקיים באזור, ואת רצונם להניע שינוי על ידי גיבוש פתרונות לכמה מהאתגרים הגדולים של החברה והסביבה. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קרן משפחת אבירם כדי לכוון זרקור אל הכישרונות המדהימים הללו”.

במהלך האירוע הצטרף הנשיא לשעבר קלינטון, הנשיא ה-42 של ארצות הברית, לשיחה מרכזית עם זיו אבירם כדי לדון ביזמות, מנהיגות ומחשבות על עולמנו המשתנה ללא הרף. מוקדם יותר במהלך היום, המשתתפים באירוע פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות האזינו לדברים שנשאו מומחים אחרים כולל וישאל בדיאני, ראש אסטרטגיה יצירתית, Snap Inc; דונה בנטון, מייסדת ומנכ”לית, קבוצת בנטון; מאברין מוסא, מייסד ומנכ”ל, Souqalmal.com; נור סוויד, שותפה כללית, Global Ventures; סלווה עבדול עזיז זיין, מנכ”לית קבוצת החברות HH Sheikh Ahmed Bin Faisal Al Qazzimi; ראים אל הוני, מנכ”ל Ti22 Films & Dubai ON Demand ומפיק בפועל, Studio Expo; וריטה יהאן-פארוז, זמרת, כותבת שירים, אומנית. הדוברים דנו בנושאים רחבי היקף כחלק מאג’נדה המתמקדת ביכולת של הטכנולוגיה לעזור לפתור כמה מהסוגיות הדוחקות ביותר במזרח התיכון.

למידע נוסף על פרסי אבירם – טכנולוגיה לאנושות, היכנסו לאתר כאן.

פורבס תומכת בהצלחה בכך ומעניק כבוד לאלה שעשו את זה, ולאלה ששואפים לעשות את זה. פורבס מכנס ואוצר את המנהיגים והיזמים המשפיעים ביותר שמניעים שינוי, משנים את עולם העסקים ומשפיעים באופן משמעותי על העולם. המותג פורבס מגיע היום ליותר מ-150 מיליון אנשים ברחבי העולם באמצעות עיתונאות מהימנה, אירועי חיים ואירועים וירטואליים שהפכו לחותם האיכות של פורבס, תוכניות שיווק מותאמות ו-47 מהדורות מקומיות מורשות ב-80 מדינות. הרחבות המותג של פורבס מדיה כוללות הסכמי רישיון בנדל”ן, חינוך ושירותים פיננסיים.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version