ארגון WEA מכריז על שותפות עם רשת נשות העסקים של חבר העמים הבריטי

לוגו, גרפיקה: WEA

ארגון WEA לקידום יזמות נשיתמכריז על שותפות עם רשת נשות העסקים של חבר העמים הבריטי כדי לקדם שינוי עבור נשים יזמיות ב -54 מדינות

ארגון WEA לקידום יזמות נשית, יוזמה אסטרטגית רבת שותפים, הוקמה על ידי חמש סוכנויות או”ם וחברת מרי קיי בע”מ, מאחד כיום כוחות עם רשת נשות העסקים של חבר העמים הבריטי (CBWN) כדי להעצים ולתמוך ביזמות נשים חסרות שירות ברחבי 54 המדינות של חבר העמים.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. ראו את ההודעה במקור כאן: 

https://www.businesswire.com/news/home/20211027005291/en/

דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית בחברת Mary Kay, צילום: WEA

WEA נועדה למקסם את ההשפעה הפיתוחית של יזמות נשים בהשגת יעדי הפיתוח בר הקיימא (SDGs) על ידי יצירת אקוסיסטם מאפשר לנשים יזמיות המעודד צמיחה, קיימות וחוסן. ביוני 2021 הצטרפה WEA לפורום השוויון בדורות בפריז והתחייבה להעצים חמש מיליון נשים ברחבי העולם עד 2030 כדי להאיץ את ההתקדמות למען שוויון מגדרי.

WEA הודיעה לאחרונה על השקת שורה של יוזמות ומוצרי ידע בעלי השפעה, כולם מעוצבים באמצעות עדשה מגדרית, כתוצאה משותפת של שיתוף הפעולה בין ארגון העבודה הבינלאומי (ILO), מרכז המסחר הבינלאומי (ITC), יוזמת גלובל קומפקט של האו”ם (UNGC), תכנית הפיתוח של האו”ם (UNDP) ונשות האו”ם, תוך תמיכה אסטרטגית ומימון מצד מרי קיי. עבודת האימפקט של WEA כוללת כלים והכשרה לבניית יכולות דיגיטליות; מחקר יזמות; והסברה והדרכה בנושא של רכש (GRP) מותאם למגזר.

פרידה מיריקליס, יו”ר רשת נשות העסקים של חבר העמים, צילום: WEA

CBWN עובדת עם נשים בעסקים על ידי חיבור ממשלות והמגזר הפרטי כדי לעודד, לאפשר ולהטביע העצמה כלכלית של נשים ונשים בהנהגה. ממאי 2021, מאיץ היזמות לנשים של חבר העמים הבריטי (CWEA) הוא שותפות אסטרטגית מרובת בעלי עניין מ- CBWN, רשת היזמות העולמית בריטניה (GEN UK) ואוקסנטיה ((Oxentia. זוהי תגובה ישירה לשלוש התפתחויות: ההסכם של כל ראשי הממשלה בלונדון בשנת 2018 “לפעול לגידול במספר ושיפור שיעור ההצלחה של עסקים בבעלות נשים, שבירת חסמים מגדריים בכל המגזרים והגדלת ההזדמנויות לנשים לסחור בינלאומי”; ההכרה של ה-G20 ב-2020 ש”יש החמצה – להתמודד עם הפער שצריך לפעול מיידית, שהוא ייצוג נשים בתחומים מתפתחים”; ותוכנית ההאצה הגלובלית של האו”ם לקידום שוויון מגדרי עד 2026 וקואליציות הפעולה שלה בנושא צדק כלכלי וזכויות וטכנולוגיה וחדשנות יושקו בשנת 2021.

השותפות החדשה עם CBWN לתמיכה ב-CWEA מבססת עוד יותר את היקף הפעולה הגיאוגרפי של WEA ב-54 חברי המדינות המגוונות של חבר העמים באפריקה, אסיה, אמריקה, אירופה והאוקיינוס השקט, עם 32 מדינות המסווגות כ”מדינות קטנות”. מדינות קטנות פגיעות במיוחד לשינויי האקלים ולאתגרים התפתחותיים, כולל אי-שוויון מגדרי.

מעבר להרחבת תחומי העבודה הבסיסיים של WEA ו-CBWN, השותפות תתמקד גם במדיניות ובתמיכה בקידום שינוי מערכתי המעורב במדינות החברות בחבר העמים ובמינוף רשתות הארגונים ובעלי העניין המרכזיים שלה לתמיכה בנשים בעסקים או נשים שאפתניות יזמיות בחבר העמים וברחבי חבר העמים.

“אנחנו יודעים כי שותפויות מרובות בעלי עניין ומעורבות קולקטיבית חיוניים כדי להניע את השינוי שנשים יזמיות צריכות במגזרים ברחבי העולם”, אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית בחברת Mary Kay. “WEA נרגשת לאחד כוחות עם רשת נשות העסקים של חבר העמים ומאיץ היזמות לנשים של חבר העמים. שיתוף הפעולה שלנו יתמקד בהגדלה, להגביר ולהאיץ את ההשפעה. אנחנו חזקים יותר יחד, ואני מצפה למסע הפעולה הקולקטיבי שלנו לתמיכה ב-SDGs.”

“רשת נשות העסקים של חבר העמים שמחה לשתף פעולה עם מאיץ היזמות לנשים של האו”ם ביוזמת ציון דרך זו כדי שנוכל לפתוח ולשחרר את הכוח והפוטנציאל עבור נשים נוספות מרקעים מגוונים”, אמרה פרידה מיריקליס, יו”ר, רשת נשות העסקים של חבר העמים. “באמצעות שותפות זו, נוכל לרתום מהר יותר את הנכסים הקולקטיביים שלנו – לנשים, לקהילות שלהן ולכל בחורה שיכולה ותתעורר השראה מהסיפורים שלהן”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version