אינטלסאט תספק קישוריות תוך כדי טיסה בצי ה-A220 של אייר פראנס

אייר פראנס תתקין את פתרון קישוריות הטיסה 2Ku במהירות גבוהה של Intelsat על 60 מטוסי אייר פראנס A220-300 חדשים. צילום באדיבות: אייר פראנס

חוזה זה מחזק את מובילות ה-IFC של אינטלסאט במסגרת של מטוסי ה-A220

אינטלסאט (Intelsat), מפעילת רשת הלוויין והיבשה המשולבת הגדולה ביותר בעולם, נבחרה בידי אייר פראנס להתקין את פתרון הקישוריות המהיר מבוסס הלוויין שלה, 2Ku, ב-60 מטוסי אייר פראנס A220-300 חדשים. עם אספקה שתתחיל כבר ב-2021, המטוס יטוס ליעדים במרחקים קצרים ובינוניים של אייר פראנס.

הפתרון של Intelsat הוא פתרון הקישוריות תוך כדי טיסה (IFC) המוביל בתעשייה, מכיוון שהוא פשוט מספק את התפוקה הגבוהה ביותר והאמינות הטובה ביותר למטוסים ולמכשירים באופן גלובלי, ומספקת חווית נוסעים מקושרת מעולה וציוני מדד נאמנות לקוחות (NPS) יוצאי דופן. 

“אנו גאים לשתף פעולה עם אייר פראנס ולשמח את נוסעיה בחוויית קישוריות בזמן טיסה מעולה במטוס ה-A220 החדיש ביותר של איירבוס”, אמר ג’ון ווייד, נשיא התעופה המסחרית של Intelsat. “הזכייה הזו בחוזה מרחיבה את כלל הצי של Intelsat  באייר פראנס ל-143 מטוסים, כולל מטוסי B777 ו-A330 רחבי גוף. אייר פראנס היא חברת התעופה השלישית המשתפת פעולה להתקנת Intelsat במטוסי A220, וחברת התעופה שהיא שותפתנו האירופאית הראשונה להתקנת 2Ku”.

2Ku של Intelsat היא טכנולוגיית הקישוריות בפס רחב מבוססת הלוויין שזוכה לאימוץ המהיר ביותר בתעופה, וכיום היא בשימוש בידי חברות תעופה מובילות ברחבי אמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה ואסיה.

“הגישה לאינטרנט והיכולת לשמור על קשר עם בני משפחה וחברים במהלך טיסה הפכו להיות משהו שלקוחותינו חייבים לקבל”, אמר פביאן פלאוס, סגן נשיא בכיר, חוויית לקוחות, אייר פראנס. “אנו שמחים לשתף פעולה עם Intelsat  כדי לספק שירות זה ללקוחותינו.”

בהשקעה ראשונית של 2 מיליארד דולר בונהIntelsat  רשת 5G עולמית אחידה שתתמוך בכל טכנולוגיית גישה כמעט, שתאפשר את הדור הבא של ניידות גלובלית, האינטרנט של הדברים, ושירותי 5G. עם שילוב של טכנולוגיה מוגדרת תוכנה ורשת מרובת מסלולי הקפה, רב שכבתית ומרובת ערוצים, אנו מביאים לחברות התעופה את הקישוריות בקנה מידה לו הן זקוקות באמצעות דרך אחת וחזקה יותר להתחבר בקלות.

הקישוריות בצי ה-A220 של אייר פראנס צפויה להיות כבר בפעילה המטוס ייכנס לשירות מסחרי בסתיו 2021.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version