נדל"ן בחו"ל

איי די או פרופרטיז רוכשת את השליטה ב- קונסוס – חברת הנדלן המובילה בגרמניה

העסקה תיצור את חברת הנדל”ן למגורים הציבורית הרביעית בגודלה באירופה – עם פוטנציאל צמיחה ייחודי בגרמניה

חברת ADO פרופרטיז הודיעה היום על החלטתה לרכוש את את השליטה בחברת –  Consus Real Estate AG  – מפתחת נכסי הנדל”ן הגדולה בגרמניה. עסקה זו משלימה את המיזוג האחרון בין ADO לחברת אדלר נדל”ן, ויוצרת את חברת הנדל”ן למגורים הציבורית הרביעית בגודלה באירופה במובנים של שווי נכסי גולמי ( ( GAV , ואת קבוצת הנדל”ן למגורים המובילה בגרמניה.


העסקה עם Consus תיצור את חברת הנדל”ן למגורים המובילה בגרמניה, אשר תיטול חלק מרכזי בהקטנת מצוקת הדיור. ADO  רוכשת למעשה את מפתחת הנדל”ן המובילה בגרמניה, עם למעלה מ- 10,000 דירות חדשות שנבנו באיכות גבוהה בשבע הערים המובילות בגרמניה, שיגדילו באופן אורגני את שווי פורטפוליו הנכסים של ADO לכ- 14 מיליארד אירו עם השלמת המהלך. השווי הנכסי הנקי למניה צפוי להגיע ליותר מ- 70 יורו למניה.

ADO מתכוונת להשיק מהלך של הנפקת זכויות ברבעון השלישי של 2020, כפי שהודיעה בעבר על רקע רכישת ADLER -בכפוף לתנאי שוק. על מנת לצמצם את גודל הנפקת הזכויות ל -450 מיליון יורו, דירקטוריון ADO מציע לבטל את חלוקת הדיבידנד החד פעמי לשנת 2019.  רכישת Consus תושלם ברבעון השלישי של 2020.

מקסימיליאן ריינקר, מנכ”ל משותף של ADO אמר: “רכישת Consus היא אבן דרך חשובה שמאששת מחדש את מעמדנו כאחת מהפלטפורמות הציבוריות המובילות בתחום הנדל”ן למגורים באירופה ובשוק המגורים הגרמני. לקבוצה החדשה, ששמה יהיה  קבוצת ADLER, יהיה יעד ברור אליו נשאף להגיע מדי יום: יצירת ערך מוסף בר-קיימא לכל בעלי העניין. יחד עם Consus, קבוצת ADLER החדשה תהיה בעמדה מצוינת להשגת מטרה זו בעתיד”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Back to top button
דילוג לתוכן