אגון ז’נדר ממנה את רייצ’ל דה רנזי צ’אנר לראש תחום קיימות

EgonZehnder Logo

התפקיד החדש שנוצר מציין את אחד המינויים הרשמיים הראשונים של מנהיגי קיימות בחמשת החברות המובילות בעולם לחיפוש מנהלים וייעוץ מנהיגות

רייצ’ל דה רנזי צ’אנר מונתה לראשת הקיימות העולמית של אגון ז’נדר (Egon Zehnder), חברת הייעוץ המובילה בעולם למנהיגות.

דה רנזי צ’אנר, שבסיסה בלונדון, הובילה את קבוצת העיסוק העולמית בקיימות ב- Egon Zehnder בשלוש השנים האחרונות, ועוזרת לארגונים ברחבי העולם לפתח את התרבויות, הצוותים והמנהיגים שלהם להיות חזקים תמיד. היא הייתה שותפה לכתיבת דו”ח הקיימות האחרון של המשרד, שסקר מאות מנהיגים ברחבי העולם על מצב הקיימות בארגונים שלהם. לפני הצטרפותה ל-Egon Zehnder , דה רנזי צ’אנר הובילה אסטרטגיה במספר חברות, כולל שניידר אלקטריק. מוקדם יותר בקריירה שלה שירתה בצבא הבריטי במשך 12 שנים, שם בילתה חלק גדול מהקריירה הצבאית שלה בהתמקדות במנהיגות ופיתוח.

“המשרד שלנו מחויב ליצור עולם בר-קיימא יותר במשך שנים, ורייצ’ל תביא יותר נראות, התאמה ומחויבות למטרה של המשרד שלנו, שהיא מנהיגות לעולם טוב יותר”, אמר אדילסון קמארה, מנכ”ל Egon Zehnder.

בתפקידה כראשה עולמית של קיימות, דה רנזי צ’אנר תוביל את מאמצי ההשפעה של Egon Zehnder, החל מיוזמות קיימות אזוריות ועד גלובליות, להנעת טרנספורמציה של DEI ועד לחיבור עם ארגונים אחרים כדי לשפר את העולם המשותף שלנו. “Egon Zehnder, כמו ארגונים רבים אחרים, נמצא במסע קיימות. אנחנו לומדים שההתקדמות שלנו קשורה עמוקות לשינוי בהלך הרוח ובמוטיבציה שחייבים לבוא קודם כל”, אמרה דה רנזי צ’אנר. “קיימות היא אף פעם לא עמידה במקום, אלא  דחיפה קדימה לעולם מכיל ובר קיימא יותר. השינוי הזה מתחיל מבפנים, ואני שמחה להמשיך את המסע הזה עם המשרד שלנו בתפקידי החדש הזה”.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version