סקודיקס מכרה שתי מדפסות נוספות להשבחת דפוס
סקודיקס מכרה שתי מדפסות נוספות להשבחת דפוס, בעסקה של 1.4 מיליון דולר, לענקית הדפסות צילומים אמריקאית
לאחר הזמנה זו מחזיקה החברה האמריקאית ב-8 מדפסות של סקודיקס. סך המכירות של סקודיקס ללקוח זה יסתכמו 2.2 מיליון דולר בשנת 2021.
אלי גרינברג מנכ”ל ומייסד סקודיקס: “הרחבת הפעילות עם הלקוח ממצבת את פתרונות ההדפסה הדיגיטלית של סקודיקס בחזית הדפוס העולמי, ואנו מאמינים כי העבודה עמה תאפשר לנו להרחיב את פעילותינו בשוק הדפוס המקוון, וספציפית בשוק כרטיסי הברכה האמריקאי המוערך ב-7 מיליארד דולר ומתאפיין בצמיחה מהירה.”
חברת סקודיקס, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס, וכן במכירה של חומרים מתכלים וחלקי חילוף למערכות אלו, מכרה שתי מדפסות נוספות לענקית הדפסות צילומים אמריקאית, אשר יסייעו לה לעמוד בביקושים הגוברים, אשר צומחים בכ-30% משנה לשנה, בהדפסת מוצרים בהתאמה אישית לקראת תקופת החגים בארה”ב.
שוק כרטיסי הברכה בארה”ב מוערך ב-7 מיליארד דולר, ותרבותית מהווה נדבך חשוב במסורת האמריקאית. סקודיקס מאפשרת יצירה שלכרטיסי ברכה ייחודיים ואישיים, עם השבחת דפוס דיגיטלית המותאמת פרסונלית לצרכן הסופי. בשנה שעברה נמכרה בארה”ב כמות שיא של יותר מ-50 מיליון כרטיסי ברכה עם הדפסות סקודיקס המותאמות אישית ללקוחות. פתרונות החברה מאפשרים לבצע הזמנה מקוונת דרך האתרים של לקוחותיה, וכן יצירה של כרטיסים מותאמים אישית גם בכמויות הדפסה קטנות, דבר אשר אינו בר ביצוע בפתרונות האנלוגיים הקיימים בשוק. פתרונות החברה כבר משולבים אצל הספקים המובילים בשוק זה, ועד כה ביצעה החברה עשרות התקנות המשרתות את צרכי השוק.
סך ההכנסות השנתית מהלקוח כולל מערכת שנמכרה לו מוקדם יותר השנה, הזמנות דיו ושירות מוערכת בשווי של כ 2.2 מיליון דולר. ההזמנה צפויה להיות חלק מהכנסות החברה בשנת 2021. החברה האמריקאית מחזיקה כיום ב-8 מדפסות של סקודיקס באתרים שונים ברחבי ארה”ב, והזמנה זו תשרת את המשך הגידול בשוק.
אלי גרינברג מנכ”ל ומייסד סקודיקס מסר: “אנו גאים לתמוך בחברה מובילת שוק בהדפסות כרטיסי ברכה מותאמים אישית בעונת החגים העמוסה בארה”ב. סקודיקס נהנית ממגמה זו אשר הולכת וגוברת בעת הזו. הרחבת הפעילות עם הלקוח ממצבת את פתרונות ההדפסה הדיגיטלית של סקודיקס בחזית הדפוס העולמי, ואנו מאמינים כי העבודה עמה תאפשר לנו להרחיב את פעילותינו בשוק כרטיסי הברכה האמריקאי והדפוס המקוון העולמי.”