חדשות

Zoomtopia 2023: פלטפורמה אחת שמספקת קשר אנושי בלתי מוגבל

*זום מרחיבה את הפלטפורמה עם מוצר פורץ דרך, Zoom Docs, סביבת עבודה מודולרית מבוססת בינה מלאכותית לתיעוד, ניהול פרויקטים ונתונים, וליצירת טבלאות, דפי וויקי, משימות ועוד

*משיקה לראשונה את AI Companion ב-Zoom Whiteboard, ומרחיבה את יכולות סיכום הפגישות והצ’אט הקבוצתי ללקוחות Zoom להשכלה גבוהה ושירותי בריאות.

*משפרת את חוויות העובדים והלקוחות באמצעות חידושים ואינטגרציות חדשות בפלטפורמה, המבוססים על יכולות AI רבות עוצמה.

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד”ק: ZM) פתחה את Zoomtopia 2023, האירוע השנתי של החברה, בחשיפה של חידושי פלטפורמה המבוססים על יכולות בינה מלאכותית חזקות כדי לעזור לייעל את יום העבודה באמצעות כלי תקשורת ושיתוף פעולה יעילים.

המוצר פורץ הדרך של Zoom, Zoom Docs, הוא הדרך לשתף פעולה בהתאם לדרישות הדור הבא, והוא נבנה מהיסוד עם בינה מלאכותית בליבה. Zoom Docs הוא סביבת עבודה גמישה ומודולרית המשתלבת באופן הדוק עם Zoom ואפליקציות צד שלישי, כך שלצוותים ויחידים קל יותר ליצור, לשתף פעולה, לנהל פרויקטים ולהישאר מאורגנים. Zoom Docs מציע יכולות ניהול מסמכים מסורתיות, כמו גם יצירת דפי וויקי וקוביות תוכן באמצעות גרירה ושחרור להכלת טבלאות, תרשימים ותמונות. משתמשי Zoom Docs יכולים גם למנף את הפונקציונליות מבוססת הבינה המלאכותית כדי לאכלס מסמכים בתוכן מ-Zoom Meetings כדי ליידע וגם כדי להוות בסיס ליצירה, ליצור תוכן עם Zoom AI Companion, לסכם תוכן במהירות, לחפש מסמכים בקלות ועוד. Zoom Docs אמור להיות זמין באופן כללי ב-2024.

“ככל שהעבודה ממשיכה להתפתח ולהציג אתגרים חדשים, דבר אחד יישאר זהה: כלי שיתוף פעולה ותקשורת יעילים חיוניים להצלחה של עסקים”, אמר אריק ס. יואן, מייסד ומנכ”ל Zoom. “הבסיס של Zoom הוא לעשות את מה שנכון כדי לדאוג ללקוחות שלנו, ואנו מבינים שמנהלים עסקיים מתמודדים עם מכשולים חדשים מדי יום – בין אם זה בניווט בעבודה היברידית, בשיפור המעורבות ושיתוף הפעולה בין לקוחות ועובדים, ובין אם מדובר בהחלטה כיצד למנף בינה מלאכותית יוצרת תוכן כדי להעצים אנשים או כדי לצמצם את המורכבות של פתרונות ה-ITשלהם. החידושים האחרונים שלנו מדגימים את המחויבות של Zoom לפיתוח הפלטפורמה בדרכים המעצימות חיבור אנושי בלתי מוגבל ופותרות בעיות עסקיות אמיתיות”.

Zoom AI Companion מוביל השפעות בחוכמה

Zoom AI Companion, שהוכרז לאחרונה, הוא עוזר הבינה המלאכותית היוצרת של החברה, והוא הציג לראשונה יכולת עבודה עם לוחות עבודה דיגיטליים ומוביל התרחבות ללקוחות חדשים בתעשייה עם הצגת יכולות סיכום ב-Meetings ו-Team Chat עבור לקוחות ההשכלה הגבוהה ושירותי הבריאות של Zoom. ובניגוד לפתרונות דומים שעלותם 30 דולרים ויותר למשתמש בכל חודש, AI Companion כלול ללא עלות נוספת עבור משתמשים משלמים וחשבונות זכאים.*

Zoom AI Companion עוזר למשתמשים להתעדכן בדיונים שכבר מתנהלים בפגישות, לסכם שרשורי שיחות ארוכים, לכתוב הודעות דואר אלקטרוני ב-Zoom Mail ועוד הרבה יותר. כעת, AI Companion יכול גם לעזור ליצור רעיונות על לוח דיגיטלי ולארגן אותם לפי קטגוריות, כך שצוותים יוכלו להתחיל לעבוד מהר יותר.

לאפשר שיתוף פעולה גמיש בפלטפורמה מודרנית

Zoom נבנה במיוחד לעבודה היברידית, מרחוק ובמשרד. אספקת חוויית עובד יוצאת דופן בעידן העבודה ההיברידית התומכת בעובדים בסגנונות עבודה שונים הפכה לקריטית להצלחת חברות. Zoom חשפה את חידושי הפלטפורמה הבאים:

  • מעורבות עובדים: Workvivo, שנרכשה בידי Zoom מוקדם יותר השנה, מספקת פתרון מעורבות ותקשורת עובדים עם דרכים חדשות לעדכן עובדים, לשלב לחבר אותם במודל העבודה ההיברידית של ימינו. אסטרטגיית מעורבות עובדים מתמשכת וחזקה חיונית עבור כוח העבודה המבוזר של ימינו, וזו הסיבה שמשתמשי Workvivo יוכלו לגשת ל-Workvivo ישירות מלקוח שולחן העבודה של Zoom החל בשבועות הקרובים.
  • עבודה היברידית:
    • בנוסף ליכולת להציע היכן אנשים יכולים לשבת כדי להיות קרובים למשתפי פעולה מרכזיים, Workspace Reservation תוסיף בשנה הבאה תכונת ניווט שתספק מפה למושב שמור ותאפשר למשתמשים לבדוק מהו הנתיב במכשיר הנייד שלהם כאשר הם נמצאים במקום משרדי לא מוכר, וזה גם יקל על מציאת השולחן שלהם.
    • Huddles הם מרחבי עבודה משותפים וירטואליים המפגישים עובדים בצוותים שפועלים במשרד, באופן היברידי ומרחוק. Zoom מציגה כעת מחווני נוכחות ומידע על מיקום עם My Office View, כך שמשתמשים יודעים מתי הקולגות שהם משתפים פעולה איתם נמצאים במרחב עבודה וירטואלי או במשרד באופן פיזי. תכונת My Office View ב-Huddles אמורה להיות זמינה ב-2024.
  • שיתוף פעולה: Zoom ייעלה את תהליך קדם הפגישה עם מוצרים  Calendar, Mail, Team Chat,  ולאחרונה, Zoom Scheduler. כעת, עם התכונות המעודכנות ביותר הזמינות ב-Zoom Scheduler, משתמשים יכולים לשלב קישורי הזמנה חד-פעמיים כדי לשמור על השליטה ביומן שלהם, להוסיף לוגו אישי לדפי ההזמנה כדי להציע חוויית מותג עקבית, ולהוסיף תמיכה במספר חשבונות כך שמשתמשים יוכלו לבדוק זמינות לרוחב מספר חשבונות, כמו זה של העבודה או היומן האישי שלהם. בקרוב, משתמשים יוכלו לשלב לוחות זמנים ייחודיים של זמינות לכל מארח כך שמשתמשים לא יצטרכו לחסום יומנים עבור צוותים או אזורים שונים, וכן להאציל תמיכה כך שעוזרי מנהלים או חברי תמיכה אחרים יוכלו לבצע הזמנות עבור אחרים ולשלב את Salesforce עם Scheduler בצורה חלקה כדי לקשר רשומות של פגישות מ-Zoom Scheduler ב-Salesforce באופן אוטומטי.

חיזוק קשרי הלקוחות

פתרונות חוויית הלקוח (CX) מבוססי הבינה המלאכותית של Zoom עוזרים להבטיח שצוותים שעובדים מול לקוחות, ולא משנה היכן הם ממוקמים, יקבלו את מה שהם צריכים במקום אחד כדי לתמוך בלקוחות ולהעסיק אותם.

  • עובדי תמיכת לקוחות ומפקחים:
    • עם AI Expert Assist , סוכן בינה מלאכותית יוצרת מקשיב, מסתגל ומציג תפוקות בזמן אמת המסייעות לייעל את זרימת העבודה במוקד הטלפוני. עבור הסוכנים הוא ממנף שפת שיחה טבעית כדי לספק פעולות הקשריות בזמן אמת ולהציף באופן אוטומטי מידע שימושי מבסיס הלקוחות ומאגר הידע. עבור המפקחים הוא מספק הצעות לפתרונות מעשיים כדי לעזור להם להפחית את העלות של מאמצים ידניים וכדי להימנע מהחמצת הזדמנויות לשיפור. תכונות הסיוע לסוכנים יהיו זמינות בסוף הרבעון הרביעי (סוף השנה), ותכונות הסיוע למפקחים יהיו זמינות ברבעון הראשון.
    • מותגים שואפים לפגוש לקוחות בערוצים שהם כבר משתמשים בהם כדי לאפשר חיבורים בהתאמה אישית, החלטות מהירות יותר ונאמנות גדולה יותר לטווח ארוך. כדי לעזור להקל על כך, Zoom Virtual Agent ו-Zoom Contact Center ישתלבו בשתי אפליקציות פופולריות של Meta להעברת הודעות מיידיות, WhatsApp ו-Messenger, במהלך החודשים הקרובים.
  • מנהלי אירועים: מנהלי אירועים יקבלו תמיכה טובה יותר סביב הכנת אירועים וביצוע של אירועים בשידור חי בעזרת בינה מלאכותית ב-Zoom Events באמצעות יצירת הזמנות דואר אלקטרוני באמצעות בינה מלאכותית ושיחות בלובי (זמינים בחודשים הקרובים), ובמהלך מפגשים (זמינות בשנה הבאה).
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

כתבות דומות

Back to top button
דילוג לתוכן