ZeroBounce פרסמה את דו”ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני לשנת 2023
ZeroBounce הכריזה על פרסומו של The Email List Decay Report – דו”ח התדרדרות האיכות של רשימות דואר אלקטרוני לשנת 2023 בו היא חושפת את הנתונים הסטטיסטיים המעודכנים ביותר על מחזור החיים של בסיסי נתונים של דואר אלקטרוני. בדו”ח, ZeroBounceחולקת מגמות נתונים שאספה לאחר אימות של יותר משישה מיליארד כתובות דואר אלקטרוני.
הממצאים מאירי עיניים עבור משווקים המשתמשים בשירותי דואר אלקטרוני ולחברות המסתמכות על דואר אלקטרוני לתקשורת חיונית. לפי הדו”ח של ZeroBounce חלה בכל שנה הרעה באיכות של 22.71% לפחות בכל רשימת כתובות דואר אלקטרוני ממוצעת. לפי הנתונים שעיבדה חברת האימות והמסירה של הדואר האלקטרוני כתובות לא חוקיות היוו את רוב הכתובות הלא שמישות, ובשיעור של 20.19%. כמו כן התגלה כי כתובות לכידה כללית, כתובות חד פעמיות, כאלה המשמשות לרעה, מלכודות ספאם וכתובות לדואר רעיל הינן נפוצות מאוד. בסך הכל, רק 57.21% מכל הודעות הדואר האלקטרוני אומתו כתקפות ובטוחות לשימוש בידי ZeroBounce.
“כל בסיס נתונים יכול לרכוש כתובות דואר אלקטרוני באיכות ירודה שגורמות לפגיעה ברמת היכולת לשליחת דואר אלקטרוני יעיל”, אומר ליביו טאנסה (Liviu Tanase), מייסד ומנכ”ל ZeroBounce,. “ההגעה לתיבת הדואר הנכנס הופכת קשה יותר ויותר, ולכן חובה להשתמש בבסיס נתוני דואר אלקטרוני בריא. דו”ח זה מצייר תמונה ברורה של ההידרדרות המהירה באיכות בסיסי הנתונים של דואר אלקטרוני. החדשות הטובות הן שמשווקים באמצעות דואר אלקטרוני יכולים להישאר מעודכנים לגבי רשימת הכתובות שלהם, כך שהם יכולים להיות בתיבת הדואר הנכנס ולהגדיל את ההכנסה”.
The Email List Decay Report לשנת 2023 חושף בנוסף את הסבירות שמשתמשים יאייתו לא נכון את כתובות הדואר האלקטרוני שלהם בעת מילוי טופס הרשמה או רישום אלקטרוני. בתוך שנה אחת בלבד, ZeroBounce זיהתה יותר מ-10 מיליון שגיאות הקלדה באמצעות ממשק APIלאימות דואר אלקטרוני בזמן אמת. כך התוכנה מונעת החזרות דואר פוטנציאליות וממשיכה להבטיח שחברות בונות תוכניות רכישת לידים אמינות יותר.
“השתחררות מנתונים לא שימושיים מעלה את איכות התגובה של רשימת דואר אלקטרוני כך שיש סבירות גבוהה יותר להמרה. בעוד שחברות רבות כל כך מתמקדות בכמות, אלו ששמות לב לאיכות הנתונים יראו חיזוק בהחזר על ההשקעה בדואר אלקטרוני”, אומר מנהל התפעול הראשי של ZeroBounce, בריאן מיניק.
כדי ליצור את הדו”ח ZeroBounce ניתחה נתונים שהיא עיבדה בין ינואר לדצמבר 2022. הבדיקה הוחלה על חברות בכל הגדלים, ובתעשיות שונות, שכן הלקוחות של ZeroBounceנעים מעסקים של יחידים ועד חברות Fortune 500.