Yotpo ו-Shopify מכריזות על שותפות אסטרטגית

תצלום מייסדי יוטפו, תומר תגרין ועמרי כהן, צילום: מור שני

השותפות כוללת השקעה אסטרטגית של Shopify, הכוללת פיתוח פתרונות שיווק טכנולוגיים חדשים, במטרה לסייע למותגים להעמיק את קשריהם עם לקוחותיהם

 Yotpo, פלטפורמת שיווק טכנולוגית לאתרי סחר, הכריזה היום על שותפות אסטרטגית רב-שנתית עם Shopify, פלטפורמת הסחר הבינלאומית בה פועלים מעל ל-1.7 מיליון מותגים מכל רחבי העולם. השקעתה של Shopify ב- Yotpo ממשיכה לסמן את Yotpo כפתרון הטכנולוגי המוביל בשוק בכלל ובין קבוצת מפתחי האפליקציות ב-Shopify בפרט, המונה מעל 5,000 טכנולוגיות/אפליקציות שונות לאתרי איקומרס. שותפות זו עתידה להעצים את המותגים בShopify, ותסייע להם להמשיך לצמוח ולבסס חיבור טוב יותר עם לקוחותיהם בעזרת פתרונות שיווק חדשניים.

השותפות האסטרטגית בין שתי החברות תאפשר להן לבנות עתיד משותף חדש בעולם ה eCommerce וחווית מסחר מתקדמת וטובה יותר. כך שואפת Yotpo לפתח טכנולוגיות חדשות במטרה לסייע למותגים מכל הגדלים לבלוט בזירה התחרותית בה הם פועלים. שתי החברות יעבדו במשותף במטרה לפתח חוויית קנייה חלקה ורציפה אשר עתידה לשפר את מערכת היחסים בין המותגים ללקוחותיהם.

 Yotpo פיתחה פלטפורמת שיווק טכנולוגית המיועדת למסחר מקוון המספקת למותגים יכולות ייחודיות לבלוט, לרכוש ולשמר את לקוחותיהם בעולם ה- eCommerce התחרותי. פלטפורמה זו כוללת את כל פתרונות השיווק הדרושים למותגים תחת קורת גג אחת הכוללים ביקורות גולשים, תמונות וסרטוני משתמשים, מועדוני לקוחות, חבר מביא חבר, ושיווק באמצעות  SMS  אשר יחד מייצרים חוויות לקוח ייחודיות ובעלות יחס המרה גבוה.

בחודש מרץ 2021, הודיעה החברה על השלמת סבב גיוס בסך 230 מיליון דולר בסבב Series F, סבב ההשקעות הגבוה ביותר של Yotpo עד כה, בהובלת קרנות בסמר וטייגר גלובל, כך שסך גיוסי ההון של החברה עד כה עומדים על היקף של כ – 406 מיליון דולר.

תומר תגרין, מייסד משותף ומנכ״ל יוטפו, צילום: מור שני. טוביאס (טובי) לוטקה, מייסד משותף ומנכ״ל שופיפיי, באדיבות: Shopify

מנכ”ל Yotpo תומר תגרין: “שותפות אסטרטגית זו, היא אבן דרך משמעותית בדרך של החברה, במערכת היחסים ארוכת הטווח שלנו עם Shopify ובשירות שאנו נותנים ללקוחותנו. לאחר הוספת יכולות השיווק ב-SMS לפלטפורמת Yotpo בשנה שעברה, נהנים כעת סוחרי Shopify מחמישה מוצרים חדשניים. אנו מחכים ומצפים לעבודה צמודה יותר עם Shopify, שתספק חוויות חכמות ומחוברות יותר שייצרו ערך מוסף אמיתי ללקוחותינו המשותפים”.

 “שתי החברות שלנו חולקות אמונה משותפת: כדי שעתיד הסחר המקוון יפרח, מותגים חייבים את היכולת לתחזק מערכת יחסים עם לקוחותיהם. השותפות האסטרטגית שיצרנו מגיעה כתגובה ישירה למצב בו מותגים נאלצים לכלות זמן, מאמץ ואנרגיה רבה בניסיונם להתחרות על תשומת הלב של הלקוחות. Yotpo ו-Shopify עובדות ביחד כדי לייצר התאמה הדוקה בין הטכנולוגיות של שתי החברות, התאמה שתאפשר להציג חדשנות ולהמציא מחדש את תשתית הסחר המקוון”.

ברנדון צ’ו, סמנכ”ל מוצר ב-Shopify: “בעינינו Yotpo היא דוגמה מובהקת למה שניתן לעשות בקהילת השותפים והמפתחים של Shopify. נוכחנו כיצד החברה מספקת ערך אדיר למותגים והתרשמנו עמוקות מהמסירות והתשוקה שלה לבניית עתיד טוב יותר של סחר מקוון, בו מותגים עצמאיים יכולים ליצור ולתחזק מערכות יחסים עם לקוחותיהם. 

עשרות אלפי מותגים מאמינים בפתרונות השיווק הטכנולוגיים של Yotpo ואנו נרגשים להשקיע בצמיחת החברה ולשתף פעולה במהלך שיביא להשפעה עמוקה יותר”.

 “אנו מקווים שסיפורה של Yotpo והשותפות האסטרטגית שלנו ימחישו לאקו-סיסטם שלנו שאין גבול לגודל ההשפעה שניתן להשיג בפלטפורמות שלנו. Shopify יוצאת לשותפות אסטרטגית עם Yotpo לטובת שיפור יכולות סוחריה מעתה והלאה”.

בין הלקוחות המשותפים של Yotpo ו-Shopify ניתן למצוא את: Steve Madden, Chubbies, MVMT, Brooklinen, ThirdLove, UNTUCKit, Sol de Janeiro, Alkaline Herb Shop. ועוד רבים. ובין לקוחותיהם בישראל – Soda-Stream ,IL-Makiage, De-Rococo, Upright ,Beerbazaar, ועוד.

כדי להרחיב עוד בנושא ולפתח דיון על ההזדמנויות ששותפות זו פותחת בפני מותגים ושותפים אחרים, תקיים Yotpo מסיבת עיתונאים וירטואלית ב-15.9.21. כדי להירשם לאירוע לחצו כאן.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. בלומר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. בלומר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
Exit mobile version