Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה הנבחרת עבור Workplace from Meta
Meta סוגרת את Workplace ותשתף פעולה עם Workvivo כדי לסייע במעברי לקוחות
Workvivo של Zoom נבחרה לשותפת ההגירה המועדפת היחידה של Meta עבור לקוחותיה לאורך תהליך הפסקת השירות Workplace from Meta.
Meta החליטה לסגור את Workplace from Meta – פלטפורמת מעורבות העובדים שלה. כדי לסייע במעבר של הלקוחות לפלטפורמות אחרות, Meta תשתף פעולה עם Workvivo כשותפת ההגירה המועדפת היחידה שלה.
Workplace from Meta ו-Workvivo מתכננים לספק כלי הגירה ללקוחות שעוברים ל-Workvivo ו-Workvivo תציע בנוסף עוד שירותי הטמעה, ללא עלות נוספת, כדי לתמוך במעבר הלקוחות.
ג’ון גולדינג, מנכ”ל ומייסד Workvivo, אמר: “אנחנו יודעים שהחדשות היום עשויות לשבש את הפעילות של לקוחות Workplace from Meta, אבל אנחנו מאוד נרגשים מההזדמנות לתמוך בהם ולסייע. ל-Meta עשתה השפעה עצומה בשוק הזה, ואנו מאמינים ש-Workvivo היא היעד הטבעי של לקוחות Workplace from Meta להעברת פלטפורמת חוויית העובדים שלהם.
“העדיפות הראשונה שלנו היא לתמוך בלקוחות במהלך המעבר הזה, והצוות שלנו פועל כדי להפוך את התהליך הזה לחלק ככל האפשר. אנחנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון, וזה לא יהיה שונה עבור Workplace from Meta. אנו נרגשים לקבל את הלקוחות של Workplace from Meta לקהילת הלקוחות המדהימה שלנו ולראות את הדברים המדהימים שהם יכולים לעשות עם Workvivo”.
אריק ס.יואן, מנכ”ל ומייסד Zoom אמר: “מאז ש-Workvivo הצטרפה למשפחת Zoom, ראינו עד כמה הפלטפורמה הזו עוצמתית במעורבות כוח האדם והכנסת תרבות ארגונית לחיים של העובדים – במיוחד עבור אלו שבקו החזית שאולי אין להם שולחן עבודה או אפילו כתובת דואר אלקטרוני.
Workvivo זכתה לצמיחה משמעותית כאשר ארגונים ברחבי העולם מקנים עדיפות הולכת וגדלה לחוויית העובדים. אנו נרגשים לתמוך בלקוחות Workplace from Meta ולעזור להם להגיע ליעדי ההגעה לעובדים ורתימתם לטובת הארגון – בין אם מדובר בעובדי שולחן או אלו שנמצאים בחזית”.
Workvivo של Zoom היא פלטפורמת חוויית העובדים המפשטת את התקשורת ומגבירה את המעורבות על ידי העצמת היכולת של העובדים להשמיע את קולם, והיא עוזרת לכולם להרגיש חלק מהארגון, לא משנה היכן הם עובדים.
Workvivo, שנרכשה על ידי Zoom בשנת 2023, מרחיבה את פלטפורמת Zoom Workplace כדי להציע ללקוחותיה דרכים חדשות לשמור על העובדים מעודכנים, מעורבים ומחוברים. Workvivo עובדת עם כמה מהמותגים הידועים ביותר בעולם כדי לעזור להם להגביר את מעורבות העובדים ולהפיח חיים בתרבות שלהם באופן דיגיטלי, כולל Dollar General, קבוצת וירג’ין, Bupa, Ryanair, Lululemon ואמזון.