Trip.com ו-Ctrip חוגגות את חזרת הנסיעות על ידי הכרזה על השותפות האסטרטגית שלהן עם Hylink Digital
Hylink מציעה פרסום בשירות מלא באמצעות מחלקת הנסיעות + קמעונאות הנסיעות שלה, Hylink Travel, תציע למותגי נסיעות הזדמנויות ומשאבים בלעדיים עם Trip.com ופלטפורמת Ctrip באמצעות השותפות שלנו
(Hylink Digital (Hylink, סוכנות גלובלית עטורת פרסים בת 30 שנה בשירות מלא, הוכרזה כשותפה האסטרטגית הרשמית של Trip.com ו-Ctrip עבור אמריקה (צפון ודרום אמריקה). נתון זה מסמן את הראשון מסוגו בין סוכנות פרסום לבין סוכנות נסיעות מקוונת בינלאומית.
ככל שהתיירות חוזרת, משווקי יעדים, מותגי נסיעות ומשווקי נסיעות יכולים לצפות לא רק לערך רב יותר מהשירותים הקיימים שלהם, אלא גם לתעריפים טובים יותר ולגישה בלעדית ליצירת מלאי ותוכן באמצעות שותפות זו.
“תמיד הייתה לנו מערכת יחסים עמוקה עם Hylink, והשותפות הספציפית הזו היא מאוד מתוזמנת ככל שהנסיעות הגלובליות מתחדשות. אנו צופים לראות התאוששות מלאה במרכז הנסיעות העולמי”, אומר אדיסון צ’ן, מנכ”ל Trip.com ושותפויות Ctrip.
בשנה ההיסטורית הזו לנסיעות, ניכר שתעשיית הנסיעות משתנה, ועתיד הנסיעות ייראה כמו שותפויות כמו זו. “המודל העסקי של Trip.com עובד בכל הענפים שמצטלבים עם נסיעות, בין אם זה תיירות נסיעות, שיווק יעדים, קמעונאות נסיעות, בריאות, חינוך או מותגי נסיעות”, אומר המפרי הו, שותף מנהל, אמריקה ב- Hylink Digital.