Traveller Care משיקה פלטפורמת מוקד רפואי גלובלית

Traveler Care
שתעזור לחברות ביטוח נסיעות להפחית את תביעות חדר המיון ב-80%
Traveler Care, פלטפורמת מוקד רפואי פורצת דרך המספקת טיפול דחוף ישירות למטיילים בבתי מלון, דירות Airbnbs ודירות נופש, הושקה רשמית ברחבי העולם – והיא מציעה לחברות ביטוח נסיעות פתרון בעל השפעה גבוהה להקטנת כמות תביעות חדר מיון ובתי חולים שניתן להימנע מהן.
חלופת שירות קונסיירז’ במקום חדר מיון
Traveler Care מחברת את חברות ביטוח הנסיעות ואת בעלי הפוליסות שלהן לרשת של ספקי שירותי בריאות מורשים שנמצאים בכוננות, והם מבקרים את המטיילים במקומות הלינה שלהם – בדרך כלל תוך 60-90 דקות. במצבים כגון שפעת, הרעלת מזון, התייבשות, תגובות אלרגיות, דלקות בדרכי השתן, נקעים וטיפול בפצעים הטיפול מוענק במקום, מה שמבטל את הצורך בביקור בחדר מיון.
“ברוב המקרים, מטיילים צריכים רק רופא – לא אשפוז בבית חולים”, אמר אלי אופל, מייסדTraveler Care. “בנינו פתרון גמיש ומוכן לחברות ביטוח, שחוסך כסף ומספק חוויית נוסע טובה בהרבה”.
הקטנת התביעות ב-10,000 דולר ויותר עבור כל ביקור
בממוצע, הגעה לחדר מיון בגים מקרה שאינו דחוף עולה לחברות ביטוח נסיעות 13,000 עד 17,000 דולר. שירותי Traveler Care מטפלים באותם מצבים בחדר עצמו תמורת 1,700 עד 3,000 דולר – כולל אבחון כמו צילום רנטגן נייד, אולטרסאונד, טיפול תוך ורידי וטיפול בפצעים.
תוצאות הפיילוט הראו:
– הפחתה של 83% בנפח התביעות לחדר מיון.
– חיסכון של מעל 10,000 דולר לכל מקרה שנמנע.
– ציוני שביעות רצון גבוהים יותר בקרב מטיילים.
נבנה עבור שותפות ביטוח נסיעות
הפתרון של Traveler Care מיועד במלואו לאינטגרציה של ביטוחים – עם אפשרויות ‘מדבקה לבנה’ ו-API שזמינות עבור TPA, חתמים ורשתות סיוע גלובליות.
תכונות הפלטפורמה:
– כיסוי ארצי בארה”ב (עם התרחבות בינלאומית בעיצומה).
– רשת חזקה של מוקדים רפואיים, לדוגמה חברות כמו Leaa Health, Sickday, Heal, DocGo ועוד, בכל מיקום שבו חברת ביטוח הנסיעות נתקלת בנפח גבוה של אירועים, ניתן לייצר פתרון עבור אותו מיקום מסוים תוך 60 יום
– תיעוד תואם HIPAA וכן שילוב תביעות בלחיצה אחת
– תומכת במתן טיפול לבתי מלון, Airbnb, אתרי נופש ודירות שירות
וכעת: קליטת חברות ביטוח ברחבי העולם
“אנחנו מאמינים שחברות ביטוח נסיעות לא צריכות רק לשלם עבור טיפול – הן צריכות לספק אותו בצורה חכמה יותר”, אמר אופל. “עם Traveller Care, אתם מקטינים תביעות מבלי לפגוע בטיפול”.
ספקיות ביטוח, חברות סיוע רפואיות (TPA) וחברות סיוע גלובליות מוזמנות לשתף פעולה ולפרוס טיפול דחוף בחדרים הביקור עצמם כחלק מערך ההטבות הרפואיות שלהן.